Bachelor of Science je míra, která je ideální pro studenty, kteří chtějí zlepšit své praktické znalosti a pracovní zkušenosti. Příjem BSC může pomoci vést studenty k větší osobní a profesní příležitosti. Astronomie je zajímavý obor, který se zaměřuje na tajemství vesmíru. Některé třídy mohou zaměřit výzkum a studium na jediný objekt, jako jsou komety, plyn… Čtěte více

Astronomie je zajímavý obor, který se zaměřuje na tajemství vesmíru. Některé třídy mohou zaměřit výzkum a studium na jediný objekt, jako jsou komety, plynné planety nebo asteroidy. Učení, jak zjistit astronomickou vzdálenost, je zásadní součástí této kariéry.

Distanční vzdělávání je způsob poskytování vzdělání pro studenty, kteří nejsou fyzicky přítomni na akademické půdě. Různé studie ukázaly, že programy distančního vzdělávání může být stejně účinné a efektivní jako konvenční třídními programy, někdy dokonce lepší!

Evropa je šestým největším kontinentem a zahrnuje 47 zemí a nejrůznějších závislostí, ostrovy a území. To je ohraničené na Středozemní moře na jih, v Asii na východě a Atlantským oceánem na západ.

Open University