Přečtěte si oficiální popis

Současný trh práce je nezbytné, aby společnosti, aby se odlišili od konkurence: to je místo, kde schopnosti svého lidského kapitálu přichází do hry s cílem zajistit především uspokojení potřeb zákazníků.

Z tohoto důvodu je nutné, aby ředitelství společnosti má plnou přípravu v různých oblastech, které ovlivňují jejich konkurenceschopnost na trhu.

Chcete-li vlak odborníky na odborníky pro řízení podniku ve všech oborů (obchodní lidské zdroje, marketing, strategické řízení, informační systémy, finance, atd.), Od měnových finančních institucí Business School ve spolupráci s University Camilo José Cela, prezentujeme To MBA za prodej a marketing ředitelů, které jsou studovány v hloubce všechny aspekty potřebné k integraci jako obchodního a marketingového ředitele, určení, které prvky by měly být vzaty v úvahu vytvořit nejlepší obchodní nabídku společnosti, s níž se trh a dejte nám vědět zákazníka, a to buď přímo, nebo prostřednictvím spolupráce s dodavateli.

Kromě toho, nepřetržitý kontakt mezi učiteli a studenty, aby studentům vytvářet sítě je životně důležité pro své budoucí kariéře.

CÍLE specializované MBA v oboru Business Management a marketing

Analyzovat základě strategického směru studoval její základy, konkurenční analýzu prostředí, s cílem umožnit studentovi při formulaci, provádění a sledování úspěšné strategie řízení.

Dozvíte se také, aby:

  • Identifikovat nejdůležitější aspekty vypracovat marketingovou strategii.
  • Přehled nástrojů používaných v oblasti marketingu.
  • Vymezit funkci tržeb v širším rámci marketingu a vidět jejich vzájemné vztahy s ostatními obchodními funkcemi.
  • Určit různé prodejní techniky a vědí, jak si vybrat optimální za všech okolností.
  • Znát do hloubky koncept výrobku z hlediska marketingu a mají systém praktickou práci, která umožňuje podniknout kroky doporučit produktovou strategii pro společnost.
  • Chápat význam řízení životního cyklu výrobků a profesionální řízení produktového portfolia. S vědomím možných alternativ k tomuto řízení.

Metodika a vyhodnocování

METODIKA

MFI nabízí flexibilní metodiku přizpůsobený vašim potřebám, bez ohledu na vaše zeměpisná poloha nebo doba dostupnosti. Tento master lze studovat pod:

  • Online Metodika: Všechny agenda bude na straně z naší virtuální kampus 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Metodika Vzdálenost: mají studijní materiály v knižní podobě.

Veškerý obsah je plně aktualizované a mají velký technický, snadno pochopitelné a s jasnou praktickou povolání přísnosti.

Bez ohledu na metodu zvolíte, MFI Vám nabízí:

  • e-face doučování personál (prostřednictvím fóra, chat, telefon, email).
  • Webináře.
  • Debaty a diskusních skupin prostřednictvím fór a chatů.
  • Test sebehodnocení.
  • Čtení, případové studie a dokumentace.
  • Živé třídy.
  • Případová studie

Případová studie: Teoretické Obsah této MBA jsou promítány na skutečném podniku používaný jako případová studie pro studenty získat globální pohled na obchodním světě. vaše situace, analyzovat data a okolnosti, za použití každé téma jako student studuje.

V MBA se zaměřením na Business Management a marketing se zaměřuje na společnosti Amadeus.

HODNOCENÍ

Průběžné hodnocení jako pokroky ve studiu master. Každý modul bude hodnocena kombinací on-line hodnocení a rozvoj praktických případů.

Získání magisterské tituly z University Camilo José Cela a mistra ze strany MFI Business School, je předmětem absolvování zkoušky každého modulu a vývoj master pracovního řádu.

Kariérní vyhlídky

Na konci našeho mistra budete moci praktikovat jako:

  • Vedoucí obchodního odboru
  • Ředitel marketingu
  • Ředitel a obchodní ředitel
  • strategický konzultant v reklamě, marketingu nebo finanční mj
  • Business Development Manager
  • podnikatel

Cena a stipendia

V měnových finančních institucí nabídnout našim studentům skvělé platebních nástrojů:

  • Grant ve výši až 65%
  • Financování až 12 měsíců bez úroku nebo bankovním intervence (viz podmínky)
  • Online Způsob platby: Hotovost (sleva 5%) / Platba na splátky bez úroku
  • Blended způsob platby: hotově (sleva 5%) / Platba na splátky bez úroku
Program se vyučuje na:
španělština

Zobraz 39 více kurzů z IMF Business School »

This course is Online forma
Start Date
Přihlašování započato
Duration
12 měsíců
Kombinované
Denní studium
Price
9,600 EUR
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Přihlašování započato
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Přihlašování započato

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date