Online MS v datové marketingové komunikaci
West Virginia University - Reed College of Media
Klíčová informace
Umístění kampusu
Morgantown, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
18 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
USD 820 / per credit
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
WVU vyvinula první online magisterský studijní program Data Marketing Communications v zemi a zůstáváme v popředí vzdělávání v tomto prostoru.
Odbornost
Máme kontakty a tito lídři v oboru nejen pomohli vyvinout učební osnovy, ale také je vyučují – a stanou se také vašimi kontakty.
Podpěra, podpora
Taky ti držíme záda. Od přihlášky do programu přes plánování lekcí až po technickou podporu až po promoci, jsme tu vždy, abychom vám pomohli.
Osnovy
Pamatujete si, jak tito lídři v oboru pomohli vyvinout učební osnovy? Je to na místě. A když ne, vyladíme to tak, abychom byli vždy o krok napřed v oboru.
Hodnota
Je to program světové třídy za rozumnou cenu se spoustou doplňků. Tento titul ve výši 24 000 $ vás řadí do třídy obchodníků s daty, které průmysl vyžaduje.
Co je datová marketingová komunikace?
Marketingoví manažeři řízení daty analyzují velká data, která se shromažďují prostřednictvím spotřebitelských interakcí a zapojení. Porozumění datům, která máte, datům, která můžete získat, a tomu, jak tato data uspořádat, analyzovat a použít ke zlepšení marketingového úsilí, je jádrem datové marketingové komunikace. To neznamená, že datoví obchodníci potřebují matematické statistické analýzy, ale potřebují schopnost interpretovat publikum a jeho chování, aby mohli rozvíjet a upravovat integrované marketingové strategie, posuzovat metriky, měřit produktivitu a zvyšovat návratnost investic.
Přijímací řízení
Osnovy
Obsah kurzu neustále vyvíjíme, aby vyhovoval potřebám našeho dynamického odvětví. Jako student Data Marketing Communications absolvujete 10 tříkreditových kurzů v celkové výši 30 kreditních hodin potřebných k ukončení studia. Budete také postupovat programem jako kohorta a budete absolvovat kurzy spolu se spolužáky v sekvenčním pořadí, které spáruje kurzy, které se navzájem doplňují.
Kurzy datového marketingu
- Úvod do datové marketingové komunikace
- Průzkum a segmentace publika
- Sběr a vizualizace dat o značce
- Metriky a hodnocení kampaně
- Plánování kampaní a programatický nákup médií
- Platformy pro správu dat
- Přizpůsobení zpráv
- Zasílání zpráv pro řízení vztahů se zákazníky
- Optimalizace sociálních médií
- datové marketingové komunikační kampaně
Poplatek za studium programu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Kurz digitálního marketingu
- Spain Online, Španělsko
Magistr v online digitálním marketingu
- Spain Online, Španělsko
Online Master of Science v digitálním marketingu a elektronickém obchodu
- Spain Online, Španělsko