Mistr ve strategickém marketingu
London School of Business & Finance
Klíčová informace
Umístění kampusu
UK Online, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
18 - 36 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 7 000
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Apr 2024
Úvod
Strategický marketing je nezbytný ve všech odvětvích, aby podniky mohly předat své sdělení na konkurenčním trhu. Duální magisterský program LSBF zaměřený na kariéru vás vybaví moderními dovednostmi a odbornými znalostmi, abyste uspěli ve stále se vyvíjejícím světě marketingu.
Při studiu tohoto programu získáte základní znalosti o základních marketingových konceptech a také získáte hlubší pohled na konkrétní marketingovou specializaci. Naše čtyři specializace – digitální marketing a sociální média, globální marketing, správa luxusních značek a řízení prodeje – pokrývají celou řadu komplexních oblastí marketingu a umožňují vám rozhodnout se o vaší oblasti odbornosti.
Tento magisterský titul uděluje Mezinárodní telematická univerzita UNINETTUNO, Itálie.
Doba trvání a poplatky
Program Master in Strategic Marketing je dodáván prostřednictvím naší dostupné online platformy, takže máte svobodu zvolit si svůj vlastní studijní plán. Chápeme, že naši studenti jsou zaneprázdněni, protože 74 % našich studentů pracuje na plný úvazek a 84 % je na vyšších a manažerských pozicích. Díky flexibilní době studia v rozmezí od 18 do 36 měsíců a čtyřem vstupům ročně v lednu, dubnu, červenci a říjnu studujete tehdy, kdy je to pro vás nejvhodnější.
Obsah kurzu
Mezi moduly patří:
Strategické marketingové řízení
Rozvíjejte dovednosti na úrovni managementu při navrhování a implementaci marketingových kampaní, stejně jako efektivní cílení na publikum a výběr mediálních kanálů. Během tohoto modulu porozumíte důležitosti samostatných marketingových funkcí, kriticky se zapojíte a vyhodnotíte roli marketingu z pohledu managementu a zhodnotíte klíčové ukazatele výkonnosti marketingu, abyste mohli přesně diagnostikovat problémy.
Spotřebitelské chování a výzkum
Rozvíjet a zlepšovat marketingové strategie analýzou a hodnocením chování spotřebitelů. Získejte ocenění a porozumění spotřebitelské psychologii, abyste mohli posoudit vzorce na globálním trhu
Výzkum integrované marketingové komunikace
Získejte kritické ocenění strategické role komunikace v úspěšném marketingu. Analyzujte výhody a nevýhody klíčových konceptů marketingové komunikace a vyhodnoťte strategie marketingové komunikace používané organizacemi v různých kontextech.
Vyberte si jednu z našich čtyř specializací:
- Globální marketing
- Digitální marketing a sociální média
- Vedení prodeje
- Management luxusní značky
Výsledky učení:
Tento program je navržen tak, aby studentům poskytl dovednosti připravené na kariéru v:
- Tvorba a vyhodnocování marketingové strategie
- Pochopení chování spotřebitelů a efektivní vytváření zpráv
- Marketingové komunikační strategie a vývoj sdělení
- Řešení složitých marketingových problémů aplikací faktických a teoretických znalostí
- Zvládnutí různých přístupů a strategií marketingového řízení
Požadavky na kurz
Abyste mohli být zvažováni pro následující program, musíte splnit následující požadavky:
- Bakalářský titul (minimálně 2:2) nebo ekvivalent
- Pokud angličtina není prvním jazykem a student nedokončil bakalářský titul v angličtině, je vyžadován následující doklad o znalosti anglického jazyka:
- A. Celkové skóre kapely IELTS 5,5 nebo ekvivalentní
- b. středoškolská angličtina
- C. ACCA/CIMA 14 dokumentů dokončeno
- d. 2 roky praxe v anglicky mluvícím prostředí (po schválení přijímací komisí)
Seznam dokumentů požadovaných při registraci:
- Vyplněný formulář žádosti
- Prohlášení o cílech
- Autentické kopie vaší kvalifikace, certifikáty a kompletní přepisy za všechny roky studia
- Kopie vašeho pasu
- Anglická kopie vašeho životopisu/shrnutí
- Doklad o znalosti angličtiny
- Osobní prohlášení, které odpovídá na níže uvedené otázky. Vyplněná prohlášení by měla být označena jménem studenta, akademickým programem a kontaktními informacemi a měla by být zaslána poštou, e-mailem nebo faxem.
Každá otázka by měla být zodpovězena v rozsahu minimálně 300 slov (1 strana):
- A. Proč se v této době své kariéry rozhodujete pro postgraduální studium a čeho tím chcete dosáhnout?
- b. Jaké silné stránky z vás dělají silného kandidáta na postgraduální studium?
- C. Popište minulou nebo současnou osobní/profesní zkušenost, o které jste přesvědčeni, že pozitivně ovlivnila váš potenciál uspět v postgraduálním programu.
Budoucí kariéry
Tento program vás připraví na možnou kariéru jako
- Marketingový koordinátor
- Analytik trhu
- Projektový manažer
- Vedoucí integrované komunikace