Master of Science v digitálním marketingu
Neapolis University Pafos Distance Learning
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online Cyprus
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
3 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 10 000 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
MSc v digitálním marketingu si klade za cíl podpořit profesionalitu studentů ve světě, kde se organizace a podniky potýkají se složitými problémy, když současně chce podporovat kritické a špičkové myšlení studentů v moderních výzvách a výzkumných trendech digitálního marketingu. Oblast digitálního marketingu se rychle vyvíjí spolu s potřebou trhu pro profesionály vybavené současnou sadou nástrojů pro správu znalostí. V tomto rozsahu si magistr v digitálním marketingu klade za cíl vybavit studenty nástroji a technikami kritické analýzy a myšlení na vysoký stupeň profesionálních standardů. MSc v digitálním marketingu si navíc klade za cíl rozvíjet výzkumné dovednosti studentů směrem k jejich aplikaci v reálných situacích.
MSc v oboru digitálního marketingu se konkrétněji zaměřuje na kombinaci teoretických znalostí a praktických přístupů s cílem:
- Proveďte studenty nadcházejícími změnami a připravte je, aby byli schopni generovat růst v marketingovém prostředí neustále narušovaném novými technologiemi,
- Poskytnout studentům digitálně zaměřený pohled na marketing a přehled o tom, jak využívat vznikající digitální kanály v marketingových strategiích,
- Poskytnout studentům široké hodnocení ve třech hlavních oblastech, a) základy marketingu, b) metody digitálního marketingu ac) inovace a podnikání,
- Vybavit studenty analytickými a výzkumnými nástroji, aby mohli provádět přísný výzkum a aplikovat výzkumné projekty v reálných situacích,
- Rozvíjejte profesionály na vysoké úrovni profesionálních standardů v současné oblasti digitálního marketingu.
Přijímací řízení
Osnovy
Metody výuky, učení a hodnocení
Metodika výuky magisterského studia zahrnuje kombinaci přednášek, cvičení, seminářů, zkoušek, projektů, prezentací, úkolů, aplikací případových studií a nezávislého výzkumu. Kromě toho je navržen tak, aby poskytoval akademickou zkušenost přesahující zkušenost tradiční učebny, ve které je tok informací primárně od instruktora k studentovi. Záměrem magisterského studia v digitálním marketingu je, aby každý účastník přispěl ke vzdělávání celé třídy aktivní účastí na procesu učení. MSc v digitálním marketingu sleduje strategii zaměřenou na studenty založenou na kombinaci různých technik aktivního učení, jejichž cílem je vložit scénáře skutečného života do jádra magisterských aktivit a současně, prostřednictvím strategie orientované na výzkum, MSc v oblasti digitálního marketingu si klade za cíl vybavit studenty dovednostmi aplikovaného výzkumu. Je nezbytné, aby studenti zapsaní MSc v digitálním marketingu učili prostřednictvím aktivní výuky a učení kombinaci technik kombinujících skutečný život a výzkumné aspekty směrem k vytváření profesionálů s vysokým stupněm profesionálních standardů. V tomto rozsahu je náš přístup zaměřený na studenty implementován prostřednictvím interaktivních úkolů a formativních hodnocení (neklasifikovaných), které jsou naplánovány a mapovány v každém sylabu. navíc, cesta učení je obohacena o simulační hry známými simulačními balíčky a Neapolis Experiential Studium Tasks-Nest, který nabízí příležitost úkolů navržených ve spolupráci se společnostmi na základě jejich skutečných potřeb.
Každý předmět je hodnocen střednědobým zadáním v průběhu semestru a zkouškou na konci semestru. V případě, že se student nezúčastnil zkoušky nebo se nezúčastnil podzimního nebo jarního semestru, má nárok na opakovaný test na konci akademického roku.
30% nebo 40% výsledného hodnocení studentů v každém předmětu odpovídá jejich výkonu v půlsemestrálním hodnocení a dalších interaktivních hodnocených aktivitách, zatímco 60% resp. 70% — respektive střednědobému hodnocení — odpovídá jejich výkonu v závěrečných zkouškách. Aby bylo možné zajistit absolvování třídy v kurzu, studenti potřebují zajistit absolvování známky (tj. 50% nebo vyšší) ve všech složkách hodnocení.
Disertační práce nesmí být kratší než 13 000 slov a delší než 15 000 slov, včetně bibliografie a abstraktu. Po odevzdání vypracuje hlavní školitel písemnou a odůvodněnou zprávu se souhlasem pro veřejnou podporu. Obhajoba disertační práce je zveřejněna nebo prostřednictvím elektronické videokonference před tříčlennou komisí.
Struktura programu
V souladu s příslušnými oznámeními Agentury pro zajišťování kvality a akreditaci ve vysokoškolském vzdělávání mají studenti možnost dokončit postgraduální studium ve dvou akademických semestrech (12 měsíců), pokud zahájí vedení magisterské disertační práce během prvního nebo druhého semestru studia, včetně letního období. V tomto případě může být dokončení magisterské disertační práce prodlouženo v letním období, o jeden nebo dva měsíce. V každém případě zůstává celkový ECTS 90.
Doba trvání: 1,5 roku (3 akademické semestry)
Rozvrh
Mistr v digitálním marketingu je strukturován následovně:
Semestr 1
- DM515 Digital Marketing Povinný
- MBA500 Výzkumné metody a analýza dat Povinné
- MBA561 Marketingový management& Obchodní komunikace Povinná
- DM504 e- Chování spotřebitelů
Semestr 2
- DM505 Digitální komunikace a strategie sociálních médií Povinné
- DM508 Big Data a Marketing Analytics Povinná
- MBA584 Podnikání a inovace Povinné
- IS507 Rušivé technologie
Semestr 3
- DIS600 Disertační práce
Výsledek programu
Výstupy učení
Po absolvování magisterského studia v oboru digitálního marketingu se očekává, že absolventi budou schopni:
- PLO1: Kriticky hodnotit a diskutovat koncepty a teorie související s oblastí digitálního marketingu.
- PLO2: Demonstrovat dovednosti kritické analýzy v reálných komplexních problémech v oblasti digitálního marketingu.
- PLO3: Kriticky posoudit rozhodnutí přijatá organizacemi a podniky při vytváření strategií digitálního marketingu.
- PLO4: Kriticky hodnotit výzkum v oblasti digitálního marketingu a diskutovat o aktuálních trendech a konceptech výzkumu.
- PLO5: Analyticky uvažovat a aplikovat výzkumné nástroje při navrhování a provádění přísného a nezávislého výzkumu v oblasti digitálního marketingu.
- PLO6: Prokázat pokročilé dovednosti v analýze a efektivním využívání výzkumných dat, velká data, a kvalitativní a kvantitativní informace k poskytování řešení složitých obchodních problémů.
- PLO7: Rozvíjet profesionalitu a kritické povědomí o profesionálních standardech charakterizovaných étosem, tvořivostí a samosprávou.
- PLO8: Efektivně pracovat ve skupinách, spolupracovat, a budovat profesionální vztahy s různorodým publikem.
- PLO9: Kriticky hodnotit a využívat informace ze široké škály zdrojů a efektivně je komunikovat pomocí různých médií s povědomím a odbornou odpovědností za bezpečnostní otázky digitálního prostředí.
- PLO10: Prokázat dovednosti v kritickém hodnocení a aplikaci digitálních a webových technologií v digitálním marketingu v reálných situacích.