Master of Arts ve vzdělávání a technologii
Royal Roads University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Victoria, Kanada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené, Dálkové studium
Doba trvání
2 years
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
CAD 34 472 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
26 Mar 2024
* Náklady na školné jsou pro celý program: 32 496 USD (zahraniční studenti), 25 786 USD (domácí studenti).
Úvod
Master of Arts in Learning and Technology je dvouletý program s 33 kredity, který reaguje na poptávku po kvalifikovaných profesionálech, kteří mají znalosti a dovednosti pro vedení plánování, designu, vývoje, implementace a hodnocení současných učebních prostředí. Absolventi tohoto programu budou schopni pracovat při tvorbě a hodnocení digitálních učebních prostředí a aplikovat teoretické a praktické znalosti ke kritické analýze vzdělávacích inovací a hodnocení jejich dopadu na organizace a společnost.
Tento program je prvním titulem Master of Arts v Kanadě, který je bez učebnic. Studenti mají přístup ke všem materiálům kurzu prostřednictvím otevřených vzdělávacích zdrojů, elektronických knih, článků v časopisech a dalších bezplatných digitálních zdrojů. Tyto typy kurzů se nazývají „ Zero Textbook Cost (ZTC) “ a jejich cílem je zlepšit přístup ke vzdělání a zlepšit výsledky studentů.
Personalizace učení a meziodvětvová sada dovedností kultivovaná v programu umožňuje absolventům vést a podporovat jejich organizace v neustálém zlepšování studijních zkušeností, které nabízí.
Popis programu
Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) je dvouletý program s 33 kredity, který byl navržen tak, aby řešil potřebu kvalifikovaných odborníků v oblasti učení a vzdělávání zprostředkovaných technologiemi a potřebu jednotlivců na úrovni managementu, kteří mít znalosti, dovednosti a schopnosti převzít vedoucí role, které jsou nezbytné pro plánování, návrh, vývoj, implementaci a hodnocení současných učebních prostředí. Prostřednictvím programu MALAT aplikujete teoretické a praktické znalosti učení a kriticky analyzujete a hodnotíte, jak se učení formuje v digitálním věku a jak ho usnadnit pomocí technologie.
Program MALAT, navržený ve spolupráci se současnými lídry v oboru, umožňuje profesionálům:
- Vytvářet a hodnotit současné digitální výukové prostředí;
- Využít teoretické a praktické znalosti ke kritické analýze vzdělávacích inovací a posouzení jejich dopadu na organizace a společnost; a
- Vedení a podpora organizací k neustálému zlepšování studijních zkušeností, které nabízejí.
Tento schválený program Teacher Qualification Service (TQS) je speciálně navržen pro pracující profesionály. Je nabízen plně online nebo prostřednictvím kombinovaného modelu, který se skládá z online učení a jednoho intenzivního dvoutýdenního pobytu na kampusu v červenci nebo srpnu. Tento formát umožňuje účastníkům podstatně zvýšit jejich vzdělávací pověření a zároveň minimalizovat nepřítomnost na pracovišti.
Je také nabízen postgraduální diplom z učení a technologie, který vede do programu MALAT. Pokud uvažujete o magisterském studiu, ale nejste si jisti, kde začít, může být tento diplom pro vás vhodný.
Pro koho je
Tento program je určen pro jednotlivce zapojené do vytváření moderních učebních prostředí, která obsahují to nejlepší, co se o učení a technologiích ví. Program MALAT není jen pro učitele! Je pro kohokoli v prostředí, kde trénuje nebo učí lidi, zavádí tréninkové procesy a / nebo vytváří podmínky pro maximalizaci učení.
Mezi lidi, kteří by mohli mít prospěch z programu, patří osoby s rozhodovací pravomocí odpovědné za učení, školení nebo vzdělávání; školení manažerů a koordinátorů; tréninkové a rozvojové pozice; učící se vědci; facilitátoři, školitelé nebo instruktoři. Tento program přitahuje studenty z různých odvětví a průmyslových odvětví, kteří pracují na křižovatce mezi technologiemi a učením, včetně postsekundárních institucí, vládních oddělení, vzdělávacích systémů K-12, podnikového sektoru, zdravotnictví, neziskových agentur a malých podniků .
Klíčové vlastnosti
Program je založen na principech otevřenosti, síťového učení a digitálního myšlení a vyžaduje, aby studenti vytvářeli a stavěli na své digitální přítomnosti, aby smysluplně spolupracovali s digitálními vzdělávacími komunitami v této oblasti. Virtuální sympozium na začátku a na konci programu je jednou z mnoha příležitostí pro studenty zapojit se do těchto digitálních vzdělávacích sítí a komunit, kultivovat je a přispět k nim, protože se dozví více o usnadnění v současných učebních prostředích.
Otevřenost
Program MALAT přistupuje k otevřenosti jako k dynamickému a sjednanému prostoru, který zahrnuje „postupy spolupráce [včetně] ... vytváření, používání a opětovné použití OER, jakož i pedagogické postupy využívající participativní technologie a sociální sítě pro interakci, vzájemné učení, znalosti vytváření a posílení postavení studentů “(Cronin, 2017, ¶ 10).
To znamená, že při výběru čtení kurzů a zdrojů používáme přístup „nejprve otevřený“. S výjimkou výstupních Pathway jsou všechny programové kurzy otevřeně licencované CC Attribution Share-Alike 4.0 International a všechny materiály k kurzům jsou veřejně dostupné na webových stránkách kurzu WordPress. Všem studentům v programu je poskytován blog pro Word a mnoho diskusí probíhá na blogových webech. Studenti se vyzývají, aby zvážili širší sdílení toho, co se učí, protože přispívají k různým sociálním sítím podle svého výběru a dále spoluvytvářejí své osobní učební prostředí. Návrh a usnadnění kurzů v programu zahrnuje aspekty otevřené pedagogiky, jako je použití obnovitelných úkolů, společně vytvořené rubriky pro hodnocení a použití přístupů založených na designu a dotazování.
Síťové učení
Interakce mezi lidmi zprostředkovaná využitím digitálních technologií.
Digitální myšlení
Rozvoj digitálního myšlení nebo způsobu bytí a volby být v digitálním prostoru je společným tématem všech programových kurzů. Zkoumání aspektů digitální identity a digitální přítomnosti, stejně jako rozmanitost rolí a související měnící se digitální gramotnosti jsou představeny na začátku programu a v každém kurzu se opírají a dále rozvíjejí.
Virtuální sympozium
Každoroční dubnové virtuální sympozium MALAT zahajuje první kurz programu (LRNT 521). Jedná se o týdenní sérii otevřených, veřejných, synchronních řečníků a rozhovorů a asynchronních diskusí zaměřených na prozkoumání širokého pole digitálního učení z teoretického i praktického hlediska. Zde začínají noví studenti orientovat se na obor a studenti druhého ročníku mohou sdílet své znalosti s širší odbornou komunitou. Připojte se k bezplatnému profesionálnímu rozvoji na každoročním virtuálním sympoziu MALAT.
Na sympozium jsou tři skladby:
- Lay of the Land Track: který zahrnuje setkání profesionálů, odborníků a akademických pracovníků v oboru. Tato zasedání zkoumají témata související s digitálními vzdělávacími prostředími, sítěmi a komunitami.
- Work in Digital Learning - Stories from the Field Track: this track features sessions by working Profesionals in the (s) digital learning as they discuss "a day in the life of", the important of the role and skillset, etc.
- End in Mind Track: zahrnuje prezentace studentů druhého ročníku. Tyto prezentace se zaměřují jak na obsah (např. Krátké shrnutí jejich výzkumu), tak na proces (např. Souhrnné prezentace o procesu dokončení diplomové práce; výzkumná práce; nebo konzultační projekt výzkumu digitálního učení).
Každý den probíhají živé synchronní relace i asynchronní videoprezentace a diskuse. Kdokoli se může připojit k relacím Virtual Symposium nebo si později prohlédnout zaznamenané relace.
Možnosti dokončení
Zatímco prvních šest základních kurzů je společných pro všechny studenty programu, budete se moci ucházet o jednu ze tří Pathway : diplomovou práci, projekt aplikovaného výzkumu nebo poradenský projekt digitálního učení.
Teze
Budete se vztahovat na skladbu diplomové práce v prvním ročníku programu. Jakmile jste přijati do 12-kreditní diplomové práce, identifikujete oblast výzkumu, na kterou se zaměřujete, a pracujete 1: 1 s vedoucím práce na primárním výzkumu: můžete si prohlédnout nedávné tituly studentských výzkumů. Pokud vaše přihláška není úspěšná, máte možnost dokončit program podle stop Applied Research Project nebo Digital Learning Consulting Project.
Projekt aplikovaného výzkumu
Výběrem této skladby dokončíte další kurzy, včetně kurzů založených na poptávce, které vyžadují, aby se účastnily otevřených kurzů, vytvořily digitální vzdělávací zdroj osobního významu a relevance souvisejícího s učením, technologií, designem a inovacemi a spoluvytvářely své vzdělávací zkušenosti s instruktorem kurzu. Poté absolvujete kurz pokročilého výzkumu v rámci přípravy na projekt aplikovaného výzkumu se 6 kredity. Provedete hloubkové vyšetřování konkrétní výzkumné otázky s využitím sekundárních údajů se schopností provádět informační rozhovor až s pěti jednotlivci. Předchozí projekty aplikovaného výzkumu zahrnovaly meta-syntézu; kritické recenze literatury; analýza politiky atd. Zobrazit nedávné tituly studentských výzkumů.
Poradenský projekt pro digitální učení
Na tuto skladbu se přihlásíte v prvním roce svého programu. V této dráze absolvujete další kurzy včetně kurzů založených na poptávce, které vyžadují absolvování otevřených kurzů, vytvoření digitálního studijního zdroje osobního významu a relevance souvisejícího s učením, technologií, designem a inovacemi a spoluvytváření jejich studijních zkušeností s instruktorem kurzu. Zúčastníte se kurzu pokročilého výzkumu v rámci přípravy na jejich konzultační projekt zaměřený na výzkum digitálního učení se 6 kredity. Prostřednictvím této možnosti dokončení získáte praktické praktické zkušenosti, které vám pomohou aplikovat teoretické znalosti v reálném prostředí na úzce vymezený projekt. Poskytnete zdůvodnění a zdůvodnění navrhovaných rozhodnutí ohledně výzkumu a budete informovat svou práci provedením informačního rozhovoru až s deseti jednotlivci. Projekty mohou pocházet z různých skupin zúčastněných stran programového odvětví. Lze také zvážit studentem navržené projekty.
Požadavky na přijetí
Standardní vstupné
- Čtyřletý (nebo srovnatelný) vysokoškolský titul od uznávané postsekundární instituce.
- Minimálně tři roky odborné praxe na vedoucí nebo manažerské * pozici, která přímo souvisí s výsledky učení programu MALAT.
Flexibilní vstupné
Aby bylo možné uvažovat o flexibilním přijetí , uchazeči by obvykle požadovali:
- Minimálně sedm let pracovních zkušeností s minimálně dvouletou odbornou praxí ve vedoucí nebo řídící * pozici přímo souvisí s výsledky učení programu MALAT.
* Zkušenosti s vedením mohou zahrnovat jednu nebo více z následujících možností:
- Role, ve kterých konzultujete, vyjednáváte nebo spravujete různé zájmové skupiny prostřednictvím vztahů ve složitém prostředí.
- Role, ve kterých vedete ostatní ke společným cílům a výsledkům.
- Role, ve kterých ovlivňujete, organizujete a koordinujete skupiny lidí.
- Vedoucí role v dobrovolnických organizacích.
- Formální role organizačního vedení, ve kterých přímo dohlížíte na zaměstnance nebo dokončíte práci zaměřenou na výkon s jednotlivci, skupinami nebo týmy.
- Překonání náročné životní zkušenosti (pro sebe nebo pro ostatní), které zahrnovalo orientaci ve složitých systémech a vedlo k pozitivní změně komunity mimo jednotlivce.
Znalost anglického jazyka
- Pokud angličtina není vaším primárním jazykem, prostudujte si naše požadavky na anglický jazyk .
Další doporučení
- Žádosti jsou hodnoceny na základě integrovaného a konsolidovaného zkoumání akademických údajů, pracovních zkušeností a osobních zkušeností. Uchazeči by měli být odborníci na vzdělávání. Zkušenosti v technologicky zprostředkovaném výukovém prostředí jsou výhodou.
- Ujistěte se, že ve svém podrobném životopisu prokážete své zkušenosti s vedením a jasně označte, jak vaše roky zkušeností splňují požadavky standardního nebo flexibilního přijetí.
Výsledky
Škola vzdělávání a technologie pracuje s rámcem studijních výsledků učení, který informuje o výsledcích učení. Výsledky učení programu určují, co bude student vědět a bude schopen dělat do konce programu. Jsou to základní a trvalé znalosti, schopnosti (atributy) a postoje (hodnoty, dispozice), které tvoří integrované učení absolventa programu Master of Arts in Learning and Technology.
Absolventi budou schopni aplikovat principy otevřenosti, síťového učení a digitálního myšlení při jejich práci při tvorbě a hodnocení digitálních učebních prostředí. Aplikují teoretické a praktické znalosti ke kritické analýze učebních inovací a posouzení jejich dopadu na organizace a společnost. Absolventi programu budou mít znalosti, dovednosti a schopnosti:
- Komunikace a syntetizace informací a argumentů na úrovni absolventů.
- Kriticky zhodnoť, jak se učení vyskytuje v různých kontextech.
- Navrhněte a vytvářejte výzkumně informovaná prostředí pro digitální učení.
- Prokázat efektivní schopnosti spolupráce.
- Rozvíjet a analyzovat strategie podpory tak, aby odpovídaly potřebám zúčastněných stran v prostředí digitálního učení.
- Vyberte vhodné strategie hodnocení a hodnocení pro digitální učební prostředí.
- Přispějte významně k digitálním vzdělávacím sítím a komunitám.
- Vysvětlete vzájemné vztahy mezi prostředím inovací, změnou a digitálním učením a jejich dopadem na organizace a společnost.
- Aplikujte reflexní procesy pro zlepšení odborné praxe.
- Kriticky zhodnoť a / nebo produkovat výzkum.
Profesní certifikace
Program Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) je uznáván Institute of Performance and Learning . Absolventi programu získávají kredit na splnění požadavků na pracovní zkušenosti z certifikace Certified Training and Development Professional (CTDP).
IBO Advanced Certificate in Teaching and Learning Research
K prokázání výjimečného vzdělání, které jste získali na Royal Roads University , mohou studenti zapsaní do programu MALAT požádat o získání IB Advanced Certificate in Teaching and Learning Research od International Baccalaureate Organization (IBO), pokud splňují požadovaná kritéria IBO.
Pověření IBO ukazují vaší organizaci, že jste inovativní vůdce, který je ochoten jít nad rámec našich již tak vysokých očekávání. Budete mít přístup k jedinečné registrační Pathway , která je k dispozici pouze pedagogům IBO, a příležitost prozkoumat budoucí profesionální a výzkumné příležitosti s IBO. Certifikace IBO rovněž poskytuje další příležitosti prostřednictvím IBO Online Curriculum Center (OCC), kde najdete diskusní fóra a zdroje dostupné pouze pro členy IBO.
Toto označení lze získat doplněním stávajícího obsahu IBO o cílený, systematický vyšetřovací výzkum, který prohloubí vaše znalosti a zkušenosti. Hluboce prozkoumáte vývoj kurikula, pedagogiku a hodnocení prostřednictvím průzkumu relevantní literatury a vlastních praktik IBO. Tento pokročilý certifikát je nejvhodnější pro stávající a zkušené školní pedagogy IB.
Jak se přihlásit
Po vyplnění přihlášky do programu MALAT uveďte ve svém osobním prohlášení svůj zájem o certifikát IBO týkající se vašich zkušeností a programu. Během programu bude vyhrazen čas na registraci u NP a získání přístupu k jejich síti a zdrojům. Během vašeho programu budete muset dokončit čtení a úkoly specifické pro IB a také výzkumná témata související s IB, ale budete udržovat pracovní zátěž ekvivalentní studentům ve vašem programu, kteří se rozhodli tento rozdíl neprovádět.
Kurzy
- ITAI: Úvod do akademické integrity
- LRNTLNK: Odkaz
- LRNT521: Prostředí digitálního učení, sítě, komunity
- LRNT522: Úvod do výzkumu: kritické čtení a psaní
- LRNT523: Základy učení a technologií
- LRNT524: Inovační, konstrukční a učební prostředí
- LRNT525: Vedoucí změna v digitálním učení
- LRNT526: Zkouška soudobých otázek v učebních technologiích
- LRNT527: Vytváření digitálních zdrojů
- LRNT528: Ulehčení v prostředích digitálního učení
- LRNT622: Advanced Research: Applied Research Project or Digital Learning Research Consulting Project Project
- LRNT600: Pokročilý výzkum: návrh práce
- LRNT690: Téma
- LRNT691: Projekt aplikovaného výzkumu
- LRNT692: Advanced Research: Applied Research Project or Digital Learning Research Consulting Project Project
Finanční pomoc a ocenění
Tým Financial Aid & Awards je tu, aby poskytoval informace a podporu o různých zdrojích financování a možnostech udělování cen, počínaje videem, které představuje komplexní podrobnosti, které najdete na tomto webu a v našem blogu.
Podívejte se na souhrn programů vládní pomoci osobám zasaženým krizí COVID-19. Zjistit více ...
Finanční plánování je klíčovou součástí plánování raného vzdělávání. Před zahájením programu si prosím prostudujte příležitosti financování, abyste mohli sestavit přiměřený rozpočet.
Půjčky
Prozkoumejte různé typy půjček, které vám pomohou financovat studium. Zjistit více ...
Ocenění
Prozkoumejte řadu konkurenceschopných stipendií, ocenění a stipendií dostupných od RRU a dalších finančních agentur. Zjistit více ...
Výzkumná stipendia
RRU spravuje správu stipendií pro vybrané finanční agentury. Toto jsou některá z podstatnějších ocenění. Zjistit více ...
Jiné financování
Objevte alternativní možnosti financování, jako jsou Highbred Points. Zjistit více ...
Osnovy
Popis programu
Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) je dvouletý program s 33 kredity, který byl navržen tak, aby řešil potřebu kvalifikovaných odborníků v oblasti učení a vzdělávání zprostředkovaného technologiemi a potřebu jednotlivců na manažerské úrovni, kteří mít znalosti, dovednosti a schopnost převzít vůdčí role, které jsou nutné k plánování, navrhování, vývoji, implementaci a hodnocení současného vzdělávacího prostředí. Prostřednictvím programu MALAT uplatníte teoretické i praktické znalosti z učení a kriticky analyzujete a vyhodnotíte, jak se učení v digitálním věku utváří a jak jej usnadnit pomocí technologií.
Program MALAT, navržený ve spolupráci se současnými lídry v oboru, umožňuje profesionálům:
- Vytvářejte a vyhodnocujte současné prostředí digitálního vzdělávání;
- Použijte teoretické a praktické znalosti ke kritické analýze inovací ve vzdělávání a posouzení jejich dopadu na organizace a společnost; a
- Vést a podporovat organizace, aby neustále zlepšovaly vzdělávací zkušenosti, které nabízejí.
Tento program schválený službou pro kvalifikaci učitelů (TQS) je speciálně navržen pro pracující profesionály. Nabízí se plně online nebo prostřednictvím kombinovaného modelu, který se skládá z online výuky a jednoho intenzivního dvoutýdenního pobytu na akademické půdě v červenci nebo srpnu. Tento formát umožňuje účastníkům podstatně zlepšit své vzdělání a zároveň minimalizovat absence na pracovišti.
Absolventský diplom v oboru učení a technologie je také nabízen, který žebříky do programu MALAT. Pokud uvažujete o magisterském studiu, ale nejste si jisti, kde začít, může být pro vás tento diplom vhodný.
Pro koho to je
Tento program je určen pro jednotlivce, kteří se podílejí na vytváření současného vzdělávacího prostředí, které zahrnuje to nejlepší, co je známo o učení a technologiích. Program MALAT není jen pro učitele! Je pro kohokoli v prostředí, kde školí nebo učí lidi, zavádějí školicí procesy a/nebo vytvářejí podmínky pro maximalizaci učení.
Mezi osoby, které by mohly mít prospěch z programu, patří osoby s rozhodovací pravomocí odpovědné za učení, školení nebo vzdělávání; školení manažerů a koordinátorů; školicí a rozvojové pozice; učící se vědci; facilitátoři, školitelé nebo instruktoři. Program přitahuje studenty z různých sektorů a odvětví, kteří pracují na průsečíku mezi technologií a učením, včetně postsekundárních institucí, vládních ministerstev, vzdělávacích systémů K-12, podnikového sektoru, zdravotnictví, organizací neziskových agentur a malých podniků. .
Klíčové vlastnosti
Program je založen na principech otevřenosti, síťového učení a digitálního myšlení a vyžaduje, aby studenti vytvořili a stavěli na své digitální přítomnosti, aby mohli smysluplně spolupracovat s komunitami digitálního vzdělávání v této oblasti. Virtuální sympozium na začátku a na konci programu je jednou z mnoha příležitostí pro studenty, jak se zapojit do těchto sítí a komunit digitálního učení, kultivovat je a přispívat do nich, protože se dozvídají více o facilitaci v současných vzdělávacích prostředích.
Otevřenost
Program MALAT přistupuje k otevřenosti jako k dynamickému a vyjednávanému prostoru, který zahrnuje „spolupráci [včetně]... vytváření, používání a opětovné použití OER, stejně jako pedagogické postupy využívající participativní technologie a sociální sítě pro interakci, vzájemné učení, znalosti vytváření a zmocnění studentů“ (Cronin, 2017, ¶ 10).
To znamená, že při výběru kurzů a zdrojů používáme přístup „nejdřív otevřít“. S výjimkou výstupních Pathway mají všechny kurzy programu otevřenou licenci CC Attribution Share-Alike 4.0 International a všechny materiály kurzu jsou veřejně dostupné na stránkách kurzu Word press. Všichni studenti v programu mají k dispozici blog Word Press a mnoho diskuzí se odehrává na blogových stránkách. Studenti jsou vyzýváni, aby zvážili sdílení toho, co se učí, v širším měřítku, protože přispívají do různých sociálních sítí podle svého výběru a dále spoluvytvářejí své osobní vzdělávací prostředí. Návrh a usnadnění kurzů v programu zahrnují aspekty otevřené pedagogiky, jako je použití obnovitelných úkolů, společně vytvořené rubriky pro hodnocení a použití přístupů založených na designu a dotazování.
Síťové učení
Interakce člověka s člověkem zprostředkovaná pomocí digitálních technologií.
Digitální myšlení
Rozvoj digitálního myšlení nebo způsobu bytí a volby být v digitálním prostoru je společným tématem všech kurzů programu. Zkoumání aspektů digitální identity a digitální přítomnosti, stejně jako rozmanitost rolí a související měnící se digitální gramotnost jsou představeny na začátku programu a čerpají a dále rozvíjejí v každém kurzu.
Virtuální sympozium
Výroční MALAT Virtual Symposium v dubnu zahajuje první kurz programu (LRNT 521). Jedná se o týdenní sérii otevřených, veřejných, synchronních řečníků a konverzací a asynchronních diskusí zaměřených na prozkoumání široké oblasti digitálního učení z teoretického i praktického hlediska. Zde začínají noví studenti svou orientaci v oboru a studenti druhého ročníku jsou schopni sdílet své znalosti s širší odbornou veřejností. Připojte se k bezplatnému profesionálnímu rozvoji na každoročním virtuálním sympoziu MALAT.
Sympozium má tři skladby:
- Lay of the Land Track: který obsahuje setkání profesionálů, expertů a akademiků v oboru. Tato setkání se zabývají tématy souvisejícími s prostředím digitálního vzdělávání, sítěmi a komunitami.
- Work in Digital Learning – Stories from the Field Track: tato trať obsahuje sezení pracujících profesionálů v oboru digitálního vzdělávání, kteří diskutují o „jednom dni v životě“, o důležitosti role a souboru dovedností atd.
- End in Mind Track: zahrnuje prezentace studentů druhého ročníku. Tyto prezentace se zaměřují jak na obsah (např. krátké shrnutí jejich výzkumu), tak na proces (např. souhrnné prezentace o procesu dokončování diplomové práce, výzkumná práce nebo konzultační projekt výzkumu digitálního učení).
Každý den probíhají živé synchronní relace, stejně jako asynchronní video prezentace a diskuse. Kdokoli se může připojit k relacím virtuálního sympozia nebo si poté prohlížet zaznamenané relace.
Možnosti dokončení
Zatímco prvních šest základních kurzů je společných pro všechny studenty v programu, budete se moci přihlásit do jedné ze tří možností ukončení Pathway : diplomová práce, projekt aplikovaného výzkumu nebo projekt poradenství v oblasti digitálního vzdělávání.
Teze
V prvním roce programu se přihlásíte na diplomovou práci. Jakmile budete přijati do 12-kreditové disertační práce, určíte oblast výzkumu a budete pracovat 1:1 s vedoucím diplomové práce na primárním výzkumu: můžete si prohlédnout nedávné studentské výzkumné tituly. Pokud vaše přihláška nebude úspěšná, máte možnost dokončit program po stopách Projektu aplikovaného výzkumu nebo Projektu digitálního vzdělávání.
Projekt aplikovaného výzkumu
Výběrem této skladby dokončíte další kurzy, včetně kurzů založených na dotazování, které po nich vyžadují, aby absolvovali otevřené kurzy, vytvoříte digitální vzdělávací zdroj osobního významu a relevance související s učením, technologií, designem a inovací a budete spoluvytvářet své vzdělávací zkušenosti. s lektorem kurzu. Poté absolvujete pokročilý výzkumný kurz v rámci přípravy na 6kreditový projekt aplikovaného výzkumu. Provedete hloubkové šetření na konkrétní výzkumnou otázku pomocí sekundárních dat s možností vést informační rozhovor až s pěti jednotlivci. Předchozí projekty aplikovaného výzkumu zahrnovaly metasyntézu; recenze kritické literatury; analýza politik atd. Prohlédněte si nedávné studentské výzkumné tituly.
Projekt poradenství v oblasti digitálního vzdělávání
Na tuto trať se přihlásíte v prvním roce svého programu. V této dráze dokončíte další kurzy včetně kurzů založených na dotazování, které vyžadují, abyste absolvovali otevřené kurzy, vytvořili digitální vzdělávací zdroj osobního významu a relevance související s učením, technologií, designem a inovací a spoluvytvářeli jejich vzdělávací zkušenost. s lektorem kurzu. Absolvujete pokročilý výzkumný kurz v rámci přípravy na jejich konzultační projekt výzkumu digitálního učení o 6 kreditech. Prostřednictvím této možnosti dokončení získáte praktické praktické zkušenosti, které vám pomohou aplikovat teoretické znalosti v reálném prostředí na úzce vymezený projekt. Poskytnete výzkumem informované zdůvodnění a zdůvodnění učiněných návrhových rozhodnutí a budete informovat svou práci provedením informačního rozhovoru až s deseti jednotlivci. Projekty mohou pocházet od různých skupin zúčastněných stran v programovém průmyslu. Mohou být také zváženy projekty navržené studenty.
Kurzy
- ITAI: Úvod do akademické integrity
- LRNTLNK: Odkaz
- LRNT521: Digitální vzdělávací prostředí, sítě, komunity
- LRNT522: Úvod do výzkumu: kritické čtení a psaní
- LRNT523: Základy učení a technologií
- LRNT524: Prostředí pro inovace, návrh a výuku
- LRNT525: Hlavní změna v digitálním vzdělávání
- LRNT526: Dotaz na současné problémy ve výukových technologiích
- LRNT527: Vytváření digitálních zdrojů
- LRNT528: Usnadňování v prostředí digitální výuky
- LRNT622: Advanced Research: Project Applied Research Project nebo Digital Learning Research Consulting Project Project
- LRNT600: Pokročilý výzkum: Návrh diplomové práce
- LRNT690: Diplomová práce
- LRNT691: Projekt aplikovaného výzkumu
- LRNT692: Advanced Research: Project Applied Research Project nebo Digital Learning Research Consulting Project Project
Přijímací řízení
Galerie
Výsledek programu
School of Education and Technology pracuje s rámcem výsledků učení programu, který informuje o výsledcích učení kurzu. Výsledky učení programu určují, co bude student znát a co bude schopen dělat na konci programu. Jsou to základní a trvalé znalosti, schopnosti (atributy) a postoje (hodnoty, dispozice), které tvoří integrované učení absolventa programu Master of Arts in Learning and Technology.
Absolventi budou schopni uplatňovat principy otevřenosti, síťového učení a digitálního myšlení při práci při vytváření a hodnocení prostředí digitálního učení. Budou aplikovat teoretické a praktické znalosti ke kritické analýze inovací ve vzdělávání a posouzení jejich dopadu na organizace a společnost. Absolventi programu budou mít znalosti, dovednosti a schopnosti:
- Komunikujte a syntetizujte informace a argumenty na úrovni absolventa.
- Kriticky zhodnoťte, jak k učení dochází v různých kontextech.
- Navrhujte a vytvářejte digitální výuková prostředí založená na výzkumu.
- Prokázat efektivní schopnosti spolupráce.
- Vyvíjejte a analyzujte strategie podpory, které splňují potřeby zúčastněných stran v prostředí digitálního vzdělávání.
- Vyberte vhodné strategie hodnocení a hodnocení pro prostředí digitálního učení.
- Přispívejte smysluplně k digitálním vzdělávacím sítím a komunitám.
- Vysvětlete vzájemný vztah mezi inovacemi, změnami a prostředím digitálního učení a jejich dopad na organizace a společnost.
- Aplikujte reflektivní procesy ke zlepšení profesionální praxe.
- Kriticky vyhodnotit a/nebo vytvořit výzkum.
Profesionální certifikace
Program Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) je uznáván Institutem výkonu a učení. Absolventi programu získávají kredit na základě požadavků na pracovní zkušenosti certifikace Certified Training and Development Professional (CTDP).
IBO Advanced Certificate in Teaching and Learning Research
K prokázání výjimečného vzdělání, které jste získali v Royal Roads University , mohou studenti zapsaní do programu MALAT požádat o získání IB Advanced Certificate in Teaching and Learning Research od International Baccalaureate Organization (IBO), pokud splňují požadovaná kritéria IBO.
Pověření IBO ukazují vaší organizaci, že jste inovativní lídr, ochotný jít nad rámec našich již tak vysokých očekávání. Budete mít přístup k jedinečné přihlášce Pathway , která je dostupná pouze pro vychovatele NOZ, a příležitost prozkoumat budoucí profesní a výzkumné příležitosti s NOZ. Certifikace IBO také poskytuje další příležitosti prostřednictvím online vzdělávacího centra IBO (OCC), kde najdete diskusní fóra a zdroje dostupné pouze členům IBO.
Toto označení lze získat doplněním stávajícího obsahu IBO cíleným, systematickým investigativním výzkumem, který rozšíří vaše znalosti a zkušenosti. Budete hluboce prozkoumávat vývoj kurikula, pedagogiku a hodnocení prostřednictvím zkoumání příslušné literatury a svých vlastních postupů IBO. Tento pokročilý certifikát je nejvhodnější pro stávající a zkušené pedagogy IB škol.
Jak se přihlásit
Když vyplníte svou přihlášku do programu MALAT, uveďte prosím ve svém osobním prohlášení svůj zájem o certifikát IBO související s vašimi zkušenostmi a programem. Během programu bude vyhrazen čas na registraci u NOZ a získání přístupu k jejich síti a zdrojům. Během svého programu budete muset dokončit četby a úkoly specifické pro IB, stejně jako výzkumná témata související s IB, ale udržíte si pracovní zátěž ekvivalentní studentům ve vašem programu, kteří se rozhodli nesledovat toto rozlišení.
Stipendia a financování
Finanční pomoc a ocenění
Tým Financial Aid & Awards je zde, aby poskytoval informace a podporu o různých zdrojích financování a příležitostech k udělování cen, počínaje videem, které představuje komplexní podrobnosti, které najdete na této webové stránce a na našem blogu.
Podívejte se na souhrn programů vládní pomoci pro ty, kteří jsou zasaženi krizí COVID-19.
Finanční plánování je klíčovou součástí raného plánování vzdělávání. Projděte si prosím možnosti financování s dostatečným předstihem předtím, než váš program začne, abyste mohli vytvořit rozumný rozpočet.
Půjčky
Prozkoumejte různé typy dostupných půjček, které vám pomohou financovat vaše studium.
Ocenění
Prozkoumejte řadu soutěžně udělených stipendií, ocenění a stipendií dostupných od RRU a dalších finančních agentur.
Výzkumná stipendia
RRU spravuje administraci stipendií pro vybrané financující agentury. To jsou některá z významnějších ocenění.
Jiné financování
Objevte alternativní možnosti financování, jako jsou Highbred Points.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.