Magistr v marketingu
London School of Design and Marketing (PT)
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Portugalština, Angličtina, Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 6 325 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 5 750,00 GBP za úroveň. Přihláška: 180,00 GBP
Úvod
Jsme online vzdělávací instituce k dispozici ve 3 jazycích (anglicky, španělsky a portugalsky) se sídlem v Londýně, ale s on-line kurzy přístupnými po celém světě.
Proč MSc v marketingu?
Marketing hraje zásadní roli v podnikatelském světě, který je stále náročnější a konkurenceschopnější. Trh práce usiluje o vysoce kvalifikované, tvůrčí, inovativní a efektivní strategie v mezinárodním kontextu. Od těchto odborníků se očekává, že budou schopni poskytnout odpovědi při řešení problémů s řízením a strategií v různých oblastech podnikání.
MSc v marketingu na London School of Design a Marketing rozšiřuje a rozvíjí nové znalosti, nové dovednosti a efektivní metodiky pro obchodníky, aby se stali vysoce kvalifikovanými specialisty a dosáhli vysokých kariérních cílů.
Londýnská škola designu a marketingu
Kde se vášně stává profesí
Přehled kurzu
Úvod
Master of Science (MSc) v marketingu se zaměřuje na rozvoj nových kompetencí, které zlepšují porozumění a implementaci inovativních a efektivních marketingových strategií a zároveň chápou stále náročnější a konkurenceschopnější trh. Kurz je výhradně online a byl navržen s cílem povzbudit studenty, aby rozvíjeli kritické a teoretické dovednosti prostřednictvím rozmanitosti používaných metod hodnocení, včetně akademické a praktické složky, jako jsou skutečné případové studie a aplikované projekty.
Fakulta
Fakulta je složena z kvalifikovaných, zkušených a uznávaných učitelů. Vedle akademického vzdělávání na doktorské úrovni představují konsolidovanou profesní kariéru, která spojuje akademickou složku s trhem práce.
Tutor centrum
LSDM studenti jsou sledováni každý týden prostřednictvím Tutor centra skládající se z týmu tutorů se specializovat na marketing s mistrovskou úrovní školení a osvědčené víceleté zkušenosti. Tutor centrum je také k dispozici v angličtině, španělštině a portugalštině.
Struktura
Master in Marketing je 100% on-line, určený pro učení podle jeho dostupnosti bez pevného rozvrhu. To znamená, že student LSDM definuje, kdy a kde přistupovat k obsahu, stejně jako k provedení evaluačních prací. Pouze závěrečné příspěvky a včasné prezentace budou naplánovány v konkrétních časech a včasné sdělovány studentům.
Za 12 měsíců absolvuje magisterský program Marketing, akreditovaný Univerzitou pro výtvarné umění (UCA), jedné z předních specializovaných univerzit ve Velké Británii, který vyučuje v rodném jazyce, aniž by opustil svůj domov.
- Metody vyučování a učení přijaté v předmětu:
- Vyučovány v angličtině, španělštině a portugalštině;
- Maximálně 3 jednotky najednou a jeden finální projekt;
- Obsah jednotky je asynchronní a organizuje týdenní témata;
- Tutor Centrum pracuje jako podpora a interakce pro studenty;
- Online zdroje (např. Přednášky, semináře a diskuse, cvičení a zasedání, zpětná vazba, usnadnění fór a online diskusních skupin, praktická cvičení).
Galerie
Přijímací řízení
Výsledek programu
Učební dovednosti
Studenti přijmou integrovaný pohled na proces marketingového řízení a zdůrazní příležitosti pro profesní rozvoj. Bude prokázána důležitost této vize a příslušných přístupů ke strategiím řízení při vytváření plánů pro širokou škálu organizací nebo společností. Plán kurzu také podporuje využití stávající teorie a praxe výzkumu k rozvoji strategického myšlení a postupů marketingového řízení a poskytuje studentům LSDM pokročilé a specializované akademické a podnikatelské znalosti, které jim umožní pokračovat v kariéře konsolidované v budoucnosti.
Kariérní možnosti
Příjemci a profesionální vyhlídky
Magistr v marketingu je zaměřen na studenty, profesionály, podnikatele a manažery s ambicí konsolidované kariéry v oblasti marketingu. Master in Marketing připravuje profesionály mimo jiné v oblasti komunikace, reklamy, managementu, prodeje, kontroly produktů a/nebo služeb, kreativců, zodpovědných za oblast obchodu.