Magisterský titul v psychopedagogice
UNIR
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Logroño, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
1 rok
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Získejte svůj oficiální titul s magisterským oddělením online psychopedagogie od společnosti UNIR
Mistr UNIR v on-line psychopedagogice vás provede odborným poradcem v oblasti učení člověka . Můžete obohatit svou kariéru o oficiální školení o rostoucí poptávce po práci , zaměřenou na léčbu a řešení problémů, které brání pokroku ve vzdělávání dětí a mladistvých nebo během profesionálního rozvoje.
Rozšiřte své znalosti pomocí praktického magistra přímé aplikace ve třídě. Více než 20 000 studentů již bylo s námi vyškoleno
Se silným praktickým zaměřením je program tohoto oficiálního magisterského studijního programu Psychopedagogy navržen tak, abyste mohli okamžitě aplikovat vše, co se naučil v učebně , spolu s nejnovějšími psychopedagogickými nástroji.
10. vydání generálního ředitele
S tímto Mistr v psychopedagogice se 100% online výukou se naučíte úspěšně reagovat na akademické učení a školení ve všech oblastech a etapách života. Budete schopni vyvíjet programy, které optimalizují osobní a sociální zdroje spojené s dosažením učení každého člověka.
8 z 10 našich studentů říká, že magister v psychopedagogice UNIR se profesionálně zlepšil
* Podle nejnovější studie provedené poradenskou firmou GAD3 (červen 2017)
Postava pedagogického psychologa se stala základním prvkem podpory vzdělávacího systému , jakož i nezbytným zdrojem podpory a osobního a sociálního rozvoje osob s trvalými nebo přechodnými potřebami v kontextu sociokomunity, integrace nebo rozvoje na trhu práce. své profesní dráhy. Z tohoto důvodu se při studiu distanční psychologie budete moci věnovat novým výzvám, jak na vzdělávací úrovni, tak ve společnosti obecně.
Obecné informace
- Kreditů: 60 ECTS
- Doba trvání: 1 akademický rok
- Metodologie: vzdálený, 100% online
- Zkoušky: Účast na konci každého semestru
- Praxe: Povinná praxe s možností ověření odbornou praxí
- Doktorský přístup: Tento oficiální magisterský titul umožňuje začlenění do oficiálních doktorských programů
metodologie
Studijní metoda UNIR je flexibilní, personalizovaná a efektivní. Metodika je založena na on-line živých kurzech a osobním lektorům, kteří nabízejí nejlepší školení.
Pedagogický model UNIR je účinný, protože je založen na zcela on-line metodologii, aby každý student mohl studovat na vlastní tempo:
- Živé on-line kurzy: Tam jsou hodiny naplánovány každý den v týdnu ráno a odpoledne, takže můžete navštěvovat třídu, kdy je to nejlepší pro vás.
- Online kurzy v odloženém termínu: Pokud jste nemohli navštěvovat třídu nebo jste zůstali s otázkami, máte přístup ke všem vašim třídám v odložené lhůtě. Můžete je vidět kdykoli budete chtít a tolikrát, kolik potřebujete.
- Osobní učitel: První den vám bude přidělen osobní tutor. Budete s ním kontaktováni telefonicky a e-mailem. Bude vás podporovat ve vašem dnešním dni a vyřešit jakékoliv pochybnosti, které by mohly vzniknout.
- Virtuální kampus: Vše, co potřebujete studovat na UNIR je v areálu: třídy, učitelé, spolužáci, knihovna, zdroje výuky, plány, diskuse, fóra a mnoho dalšího.
- Zdroje pro výuku: Pro dokončení výcviku budete mít k dispozici různé vzdělávací zdroje: doplňkové čtení, schémata s klíčovými nápady, samohodnocovací test atd.
Systém hodnocení
Předměty budou hodnoceny prostřednictvím závěrečného fyzického testu a průběžného hodnocení.
- Osobní závěrečná zkouška osobně (představuje 60% ročníku): má základní charakter a pouze v případě překročení stupně stanovené pro průkaz může být kvalifikace doplněna o specifické postupy průběžného hodnocení stanovené jednotlivými subjekty.
- Průběžné hodnocení (představující 40% hodnocení) zahrnuje následující kritéria:
- Účast studentky: vyhodnocuje se s využitím účasti na virtuálních osobních setkání, ve fórech a konzultacích.
- Práce, projekty a případy: toto kritérium hodnotí aktivity, které student posílá prostřednictvím virtuální učebny, jako jsou práce, projekty nebo praktické případy.
- Test samohodnocení: na konci každého předmětu mohou studenti provést tento typ testu, který umožňuje učiteli posoudit zájem žáka o předmět.
- Projekt závěrečného magisterského studijního programu: bude předmětem průběžného sledování ředitele projektu Final Master, který bude konečně schvalovat. Obhajoba závěrečného magisterského projektu bude tváří v tvář. Závěrečné hodnocení bude odpovídat komisi složené ze tří profesorů z oblasti znalostí. Komise posoudí nejen projekt, ale i ústní obhajobu. Bude hodnocen následovně:
- Struktura: Zúčastněte se struktury a organizace závěrečného magisterského projektu: 20%.
- Výstava a obrana: Zjistěte jasnost ve výstavě, stejně jako psaní a schopnost syntézy, analýzy a odezvy: 30%.
- Obsah: Paměť díla a veškerá zbývající část podpůrné technické dokumentace budou vzaty v úvahu pro ověření platnosti výstavy. Schopnost syntézy a její snadné čtení se ocení. Oprava a jasnost výrazu, jak písemného, tak grafického, budou také posuzovány: 50%.
- Praxe: Průběžné hodnocení bude probíhat při jeho realizaci jak školitelem, který je pověřen společností, tak profesorem předmětu. Konečná známka bude získána na základě následujících kritérií:
- Hodnocení externího učitele: 40%.
- Zpráva o praxi, vyučovaná a opravená profesorem na vysoké škole: 60%.
Osnovy
osnovy
První semestr * 30 ECTS
- Hodnocení, diagnostika a psychopedagogické poradenství
- Vzdělávací měření, výzkum a inovace
- Volitelné předměty podle itineráře (psychopedagogika)
* Dvě itineráře, které si vyberete: školní větev nebo sociální a pracovní odvětví
Druhý semestr 30 ECTS
- Externí stáže
- Závěrečná magisterská práce
- volitelné předměty (psychopedagogika)
Volitelné předměty
- Včasná pozornost
- Výchova ke zdraví a nemocniční psychopedagogika
- Psychopedagogické poradenství rodinám v situacích psychosociálního rizika
- Psychopedagogická péče o seniory
Galerie
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
Psychopedagog může své funkce rozvíjet ve více oblastech, a to jak ve vzdělávacím, tak v sociálně-pracovním kontextu.
Ve vzdělávací oblasti:
- Univerzitní poradenské služby nebo Psychopedagogické poradenské týmy.
- Poradní týmy v oblasti jazyka, interkulturality a sociální soudržnosti.
- Psychopedagogické kabinety, Pedagogické koordinační komise a Poradenská oddělení.
- Speciální pedagogické školy, centra pro rozvoj dětí a ranou péči, vzdělávací centra pro zrakově a sluchově postižené, centra péče pro osoby se zdravotním postižením nebo vzdělávací služby specializované na motorické problémy.
- Týmy specializované na generalizované poruchy chování a poruchy chování nebo pobytová a vzdělávací akční centra.
V sociálně-pracovní sféře:
- Veřejné služby zaměstnanosti, střediska odborného vzdělávání a poradenské společnosti pro vzdělávání nebo speciální pracovní centra.
- Informační a poradenské služby pro veřejnou správu (ekonomická podpora, mládež, přistěhovalectví).
- Podpůrné služby pro pracovní integraci. Poradenská a personální oddělení nebo obchodní skupiny.
- Služby pro závislé nebo nadace vzdělávací a sociální povahy.
- Redakce a média.