Krátký online kurz luxusní marketingové strategie
ESSCA School of Management - Online Programs
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online France
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
4 weeks
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 780
Uzávěrka přihlášek
24 May 2024
Nejbližší datum zahájení
27 May 2024
Úvod
Informace o kurzu
- Typ studia: 100% Online kurz v angličtině
- Datum: 10. ledna - 30. ledna 2022
- Kredity: 3 ECTS (1 americký kredit, 6 KOČEK)
- Tempo: Mix synchronní/autonomní přípravy. Živá sezení budou zaznamenávána, takže obsah je online k dispozici studentům, aby se k nim dostali, když to nejlépe vyhovuje jejich plánům
- Podmínky přijetí: tříleté univerzitní (nebo podobné) studium ukončené v jakémkoli oboru
- Hlavní oblast: Luxusní marketing
- Časové pásmo pro živé relace: středoevropský čas (CET), UTC+01: 00
- Přenos kreditu: Pokud si přejete převést akademický kredit ESSCA Online Campus, získejte písemný souhlas děkana nebo poradce ve své domovské instituci před letní registrací v ESSCA Online Campus. Takové schválení je pouze pro vaši ochranu; není vyžadována zimní školou v online kampusu ESSCA, která nemůže schválit kredity pro převod. Poskytneme přepis, abychom mohli známky zaslat vaší domovské instituci
- Školné: 15% sleva za včasné ptáčky pro včasné uchazeče
Zaregistrujte se nyní k naší živé informační relaci.
Kurz Luxusní marketingová strategie
Objevte strategii luxusního marketingu v globálním kontextu se zaměřením na francouzské luxusní značky.
Tento kurz je vytvořen pro studenty, kteří chtějí porozumět marketingové strategii luxusních značek a chtějí zvládnout nástroje a strategie v dynamickém a jedinečném luxusním sektoru.
Cílem tohoto kurzu je poskytnout studentům aktuální know-how a praktické poznatky o skutečných problémech, s nimiž se potýkají manažeři luxusních značek.
S přístupem založeným na přednáškách i workshopech se studenti dozvědí, jak hlavní luxusní značky posilují jejich žádanost.
Bude pokryta řada kategorií produktů, aby studenti získali jasný přehled o rozmanitosti luxusních značek, včetně módy, doplňků a vůní. Odborné znalosti získané v průběhu kurzu budou aplikovány na inovační projekt luxusní značky, který budou řídit od A do Z jako tým.
Kurz je ambiciózní, vysoce interaktivní a vyžaduje odhodlání, iniciativu a tvrdou práci. Stejně jako práce ve správě luxusních značek. Ke spolupráci se spolužáky na cvičeních a projektech jsou nutné silné týmové dovednosti.
Tato třída je mezinárodně přístupná (každé časové pásmo), protože všechny živé kurzy budou zaznamenány a poté zpřístupněny studentům po celou dobu.
Osnovy
Obsah kurzu
Objevte a dozvíte se o strategii luxusního marketingu a správě značky se zaměřením na francouzské luxusní značky.
Získáte lepší znalosti o tom, co to znamená vytvářet, budovat a spravovat luxusní značky. Rozvinete analytické dovednosti a prokážete kreativitu a strategické myšlení. Objevíte praktické zkušenosti v procesu navrhování inovativních řešení. Na konci kurzu uděláte první krok a stanete se manažerem luxusní značky.
Představení luxusu a luxusních značek
- Objevte koncept luxusu, dynamiku luxusního průmyslu, klíčové trendy na luxusním trhu a luxusní spotřebu. Seznámíte se také se specifickou povahou luxusních značek.
- Zjistěte, jak vznikají, budují a spravují luxusní značky.
Strategie luxusního marketingového mixu
- Objevte, jak rozvíjet luxusní marketingový mix se zaměřením na specifickou povahu luxusních produktů, komunikační a maloobchodní strategii.
Vytvoření nové luxusní značky
- Prostudujte si příležitosti na trhu a položte základy pro vytvoření nové luxusní značky definováním spotřebitelského cíle.
- Vytvořte inovativní návrh se silným potenciálem na trhu.
Výsledek programu
Učební cíle
- Pochopte specifickou povahu luxusních značek
- Aplikovat současné teorie a koncepty luxusní marketingové strategie a brand managementu.
- Prokázat schopnost analyzovat marketingové situace, identifikovat klíčové problémy a doporučit řešení
- Rozvíjejte schopnosti řešení problémů pomocí příkladů ze skutečného života, případových studií a marketingových výzev
- Procvičujte si kreativní a kritické myšlení, abyste našli inovativní řešení
- Rozvíjet komunikační dovednosti relevantní pro práci v marketingu