Ed.D.
Atlantic International University
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Honolulu, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina, Španělština, Portugalština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
USD 350 / per credit
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Úvod
Doktorát ve vzdělávání na AIU:
Váš doktorský program AIU pro dálkové studium bude program šitý na míru navržený právě pro vás a vašeho poradce. Tuto flexibilitu, která vyhovuje vašim potřebám, zřídka najdete v jiných programech distančního vzdělávání. Náš program nevyžaduje, aby každý student studoval stejné předměty a používal stejné knihy a studijní materiály jako ostatní studenti. Místo toho jsou naše online doktorské programy určeny právě pro vás. Jsou individuálně navrženy tak, aby vyhovovaly vašim potřebám a pomohly vám dosáhnout vašich profesionálních a osobních cílů.
Podívejte se a získejte více informací o AIU ještě dnes!
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Přijímací řízení
Osnovy
Důležité: Níže naleznete příklad témat nebo oblastí studia, které můžete během studijního programu rozvíjet a pracovat na nich. To v žádném případě neznamená, že uvedený příklad znamená úplný seznam, který jste povinni provést na AIU, ale že jej používáte tak, jak je, příklad nebo průvodce ve vašich službách. Připomínáme, že AIU nevyžaduje, aby její studenti dodržovali standardizované osnovy. Chcete se dozvědět více o tvorbě osnov na AIU? ( Kurzy a studijní plány )
Témata a oblasti studia ve vzdělávání:
Epistemologické problémy pedagogického výzkumu Výzkum soudobých problémů pedagogického vývoje Holistické zvláštnosti psychopedagogiky ve vzdělávacích institucích Současné problémy vědy Computing v pedagogice
Shrnutí témat a oblastí ve vzdělávání:
Epistemologické problémy pedagogického výzkumu
objektivní
Prohloubit studium metod vědecko-pedagogického výzkumu.
Bibliografie
- Kolektiv autorů University of Havana. Metodika sociálního výzkumu. ENPES UH Kuba, 1980
- Fox, O. Proces výzkumu ve vzdělávání. Univ. Z Navarry. Španělsko, 1987
- Bunge, Mario. Věda, její metoda a filozofie. XXI století. Buenos Aires, 1973
- Gay, LR Educational Research: Competencies for Analysis and Application. 2. Ed. Charles Merrill Publishing Company. Columbus O. 1981
- Medawar, PB Poradenství mladému vědci. FCE Mexiko, 1982
- Plutchink, R. Nadace experimentálního výzkumu. 3. místo Haper a Row. New York
- Popper, KR Logika vědeckého průzkumu. Ed. Tecnos. Madrid, 1985
- López Cano, J. Luis. Vědecké metody a hypotézy. Ed. Trillas. Mexiko, 1983
- Cortés del Moral, R. Dialektická metoda. Ed. ANUIES. Mexiko, 1977
- Od Gortari, Eli. Závěry a důkazy ve vědě. Ed Ocean. Barcelona, 1983
- Dominowski, RL Metody výzkumu. Englewoodské útesy. NJ Prentice - Hall. 1980
- Pardinas Felipe. Metodologie a techniky společenskovědního výzkumu. Ed. XXI. Století. Mexiko, 1969
- Polit. DF A Hungle BP Základy ošetřovatelského výzkumu. Ed. JB Lippincott. Philadelphia, 1985
- Trh Garza Ario. Příručka výzkumných technik. 3. místo Ed. The College of Mexico. 1981
- Sosa Martínez José. Vědecké metody. Ed. SITESA. Mexiko, 1990
Vyšetřování současných problémů pedagogického vývoje
cíle
Zjišťovat a řešit aktuální a budoucí pedagogické problémy.
Pedagogická práce učitelů založená na potřebě vytvářet proveditelné alternativní metodické strategie pro řešení a inovativní návrhy rozvoje v oblasti jejich profesní praxe.
Bibliografie
- Pino Guzmán Esther María. Současné problémy pedagogického vývoje. Ed. IMEP. Mexiko, 1996.
- Kolektiv autorů. Kulatý stůl a speciální konference o pedagogice 95. Ed. El Palacio de la Convencion. Kuba 1995.
- Konstantinov, NA a základní problémy pedagogiky. Ed. Min. Vzdělání. Havana, 1962.
- Molibog, AG Problémy vědecké organizace pedagogické práce na střední škole. Ed. Universidad de Oriente. Santiago de Cuba s / a.
- Serra, C. a kol. Vzdělávání začíná životem. Ed. Lidé a vzdělávání. Havana, 1979.
- Různí autoři. Pedagogická antologie I. IMEP. Mexiko, 1996
- Různí autoři. Pedagogická antologie II. (Pedagogická paradigmata a vzdělávací modely. IMEP. Mexiko, 1996.
- Různí autoři. Pedagogická antologie III. (Pedagogická paradigmata a kubánské a mexické vzdělávací modely) IMEP. Mexiko, 1996.
Holistické zvláštnosti psychopedagogiky ve vzdělávacích institucích
cíle
Posoudit roli psychologie při řešení současných vzdělávacích problémů.
Modelování, aplikace a hodnocení účinnosti intervenčních technik při řešení vzdělávacích problémů.
Bibliografie
- Wolman. Benjamin, B. Manuál obecné psychologie. Vols. I, II a III Ed. Martínez Roca SA Barcelona, 1979.
- Různí autoři. Psychopedagogická antologie. Vols. I, II a III IMPE. Mexiko, 1996.
- Braustein Nestor, A. a kol. Psychologie: Ideologie a věda. Ed. XXI. Století. 7. vydání Mexiko, 1981
- Caparros, Antonio. Historie psychologie. Ed. CEAC. Barcelona, 1990
- Smirnov A. A, Leontiev AN et al Psychologie. Ed. Národní tisk Kuby. Havana, 1961
- Technická encyklopedie vzdělávání sv. I až VI. Ed. Santillana. Režie Sergio Sánchez Cereso. Madrid, 1975
- Jodar, Julian. Encyklopedie psychologie oceánu. Ed Ocean. Barcelona, 1984 Vols. I, II a III.
- Gispert, Carlos. Psychologie dítěte a mládeže. Vols. I, II a III Ed. Oceán. Barcelona, 1984.
- Kolektiv autorů IMEP-UC. Holistické zvláštnosti psychopedagogiky ve vzdělávací instituci. IMEP. Mexiko, 1996
- Rubistein SL Vývoj psychologie. Zásady a metody. Ed. Národní Havana. Kuba, 1964
- González, F. Principy a kategorie psychologie. Ed. Lidé a vzdělávání. Havana, 1983
- González, F. Osobnost. Vaše vzdělání a rozvoj. Ed. Lidé a vzdělávání. Havana, 1989
Současné problémy ve vědě
objektivní
Analyzovat vzájemný vztah Věda - Technologie - Společnost - Rozvoj; humanistická perspektiva v současných podmínkách.
Bibliografie
- Yordi García, Mirtha. Současné problémy vědy. Ed. IMEP México, 1995
- Kolektiv autorů. Sociální problémy vědy a technologie. Ed. Félix Várela. Havana, 1994
- Núñez, Jorge Y. Věda, kultura a sociální rozvoj. Ed. Univ. Z Camagüey. Camaguey, 1990
- Núñez Jorge Y. Teoretická interpretace vědy Ed. Univ. De Camagüey. Camaguey, 1989
- Figaredo, F. Konference o sociálních problémech vědy a technologie. Uživatelské informace. Ed. Univ. Z Camagüey. Camaguey, 1995
Výpočetní technika v pedagogice
cíle
Prohloubit znalosti aplikované výpočetní techniky ve vzdělávání.
Rozvíjet kreativitu kognitivních schopností v aplikované výpočetní technice v pedagogickém vědeckém výzkumu.
Bibliografie
- Různí autoři. Pedagogicko-vzdělávací počítačová antologie. Ed. IMEP. Mexiko, 1996
Projekt disertační práce ve vzdělávání:
- MBM900 PhD Návrh
- MBM902 disertační práce (15 000 slov)
Publikace: Každý absolvent doktorátu v oboru Business Administration musí zveřejnit disertační práci online veřejně nebo prostřednictvím odborných časopisů a novin.