školení v call centru: školení prodejců a zákaznických služeb pro agenty call centra

Všeobecné informace

Popis programu

Obsah kurzu

Ať už se rozhodneme je přijmout, nebo jim nemůže být přerušeno jejich volání, call centra jsou obchodním prvkem, který je zde k pobytu. Tento kurz pomůže kontaktovat agenty středisek, aby se naučili co nejlépe využít své telefonické práce, včetně pochopení nejlepších způsobů, jak poslouchat a slyšet. Každá interakce s telefony obsahuje prvky obchodního a zákaznického servisu, které podrobně prozkoumáme v průběhu tohoto energizujícího a praktického třídenního workshopu.

Co se studenti učí

  • Nuance jazyka a slovních dovedností.
  • Způsoby šíření špatných zpráv a neříkání.
  • Efektivní způsoby jednání.
  • Význam vytváření a poskytování smysluplných zpráv.
  • Nástroje pro usnadnění komunikace.
  • Hodnota přizpůsobení interakcí a rozvíjení vztahů.
  • Vokální techniky, které zlepšují schopnost řeči a komunikace.
  • Techniky řízení stresu.

Co je obsahem

  • Techniky verbální komunikace
  • Zeptat se na správné otázky a říkat ne
  • Sledování zpráv a efektivní využívání hlasové pošty
  • Vokální cvičení
  • Studené a teplé hovory, včetně vytvoření scénáře
  • Chystá se nad a za hranicemi a vysokými nárazy
  • Řešení námitek a uzavření prodeje
  • Vyjednávací techniky
  • Tipy pro výzvu volajícím
  • Značka telefonu a zpětné volání
  • Stresová busta
  • Tendence v call centru
Poslední aktualizace Listopad 2017

Informace o škole

At Churchill Square, as a training provider we believe a strong combination of academic, practical, organisational and leadership skills and experience is what makes us unique.

At Churchill Square, as a training provider we believe a strong combination of academic, practical, organisational and leadership skills and experience is what makes us unique. Méně