Read the Official Description

ÚVOD DO SOCIÁLNÍCH MÉDIA A DIGITÁLNÍ STRATEGIE


Přehled

Víte, jak vytvořit osobní značku nebo vytvářet povědomí o značce v podnikovém prostředí? V tomto kurzu se dozvíte o současných společenských médiích a digitálních strategiích pro budování značky a měření účinnosti vašeho úsilí v rámci sociálních mediálních platforem. Prozkoumejte digitální nástroje a techniky, které vám pomohou být úspěšnější jako tvůrčí podnikatel nebo firemní profesionál.

  • Převeďte své kreativní talenty do praktických strategií pro zapojení diváků a budování značek.
  • Učte se z fakulty s rozsáhlými zkušenostmi využívajícími digitální strategie v maloobchodním, módním a potravinářském průmyslu.
  • Prozkoumejte efektivitu a aplikaci špičkových a stávajících strategií a platforem pro sociální média.
  • Rozvíjení technických dovedností pro měření úspěchu prostřednictvím zapojení, konverzí a dalších metod měření - vše podle vašeho plánu.


Tento kurz je součástí certifikátu Podnikání pro odborné vystoupení.


Prozkoumat

Ať už prodáváte produkt nebo propagujete svou osobní značku, sociální a digitální nástroje jsou nástroje pro vytváření povědomí. Naše flexibilní on-line kurzy jsou 8 týdnů dlouhé a asynchronní, aby vyhovovaly vašemu zaneprázdněnému rozvrhu.


Co se naučíte v Úvod do sociálních médií a digitální strategie?

První týden:

  • Zapojení zákazníků
  • Sociální změna
  • Když se občané stanou autoritou
  • Přiřazení: zapojení zákazníků do sociálních změn

Druhý týden:

  • Sociální mediální politika a etika
  • Pokyny pro sociální média
  • Přiřazení: psaní pokynů pro sociální média

Třetí týden:

  • Rámečky, strategie a analýza
  • Audity sociálních médií
  • Učí se rozvíjet strategii sociálních médií
  • Přiřazení: pomocí rámce SMART pro posuzování strategie sociálních médií
  • Kvíz: sociální a digitální média

Čtvrtý týden:

  • Analýza platforem a příprava analýzy
  • Čtyři P marketingové
  • Definování klíčových segmentů
  • SWOT analýza
  • Přiřazení: segmentace, cílení a umístění: případová studie společnosti McDonald

Pátý týden:

  • Příprava konkurenční analýzy
  • Identifikace zákazníků a hodnocení produktů
  • Silné a slabé stránky soutěžícího
  • Výhled trhu a průmyslu
  • Přiřazení: konkurenční analýza

6. týden:

  • Facebook
  • Cvrlikání
  • Pinterest
  • Instagram
  • Snapchat
  • Zadání: Analýza sociálních médií

Sedmý týden:

  • Vyhledávače a SEO
  • Využívat sociální v SEO
  • Sociální vs. vyhledávání
  • Měření výsledků
  • Kvíz: vyhledávač a SEO

Osmý týden:

  • Webová analýza
  • Zlomení konverzí
  • Sociální média a míra konverze
  • SEO a míra konverze
  • Závěrečná zkouška: případová studie Amazon

Požadovaný učebnice: Jab, Jab, Jab, Right Hook: Jak říct svůj příběh v hlučném sociálním světě od Garyho Vaynerchuk


Poplatky

Kurzovné)

  • Neúvěrový výpůjční kredit: 705,00 USD
  • Školné (3 jednotky): 897,00 Kč

Odměny za sekci

  • Poplatek za registraci a technologii: 40,00 Kč Povinné
Program taught in:
Angličtina
Columbia College Chicago Online

See 10 more programs offered by Columbia College Chicago Online »

Last updated June 13, 2018
This course is Online forma
Start Date
Červen 2019
Duration
8 týdnů
Price
705 USD
Noncredit výuka $ 705.00; Výuka 3 kreditní hodiny 897,00 Kč
Deadline
By locations
By date
Start Date
Červen 2019
End Date
Application deadline

Červen 2019

Location
Application deadline
End Date