Najděte nejlepší školy a univerzity s bakalářskými programy zde!

Hledejte zde bakalářské studium na špičkových školách a univerzitách!

Management
Najděte nejlepší akreditované vysoké školy, obchodní školy, univerzity s bakalářským studiem v Evropě, USA, Asii, Austrálii, Velké Británii, a mnoha jiných zemí zde! Ušetřete čas!
Čtěte více

Online Magistr Správou Investic A Finanční Analýzy

Creighton University Online
Online forma Kombinované September 2017 Spojené státy americké Omaha

Investování je jedním ze složitějších, konkurenceschopné a obohacující oblastí v oblasti financí. Creighton Master of Investment Management a finanční analýzy (MIMFA) nabízí intenzivní a pokročilý výcvik na investice. [+]

. Investování je jedním ze složitějších, konkurenceschopné a obohacující oblastí v oblasti financí. Creighton Master of Investment Management a finanční analýzy (MIMFA) nabízí intenzivní a pokročilý výcvik na investice. S osnov, které navrhují kolem všech třech úrovních Chartered Financial Analyst® (CFA) zkoušek, a učil výhradně členy fakulty, kteří prošli, bude tato on-line magisterský nabízí tvrdého výcviku, které mohou znamenat rozdíl mezi pobytem, ​​kde jste a dosažení vašich kariérní ambice. Dokonce i když nemáte v plánu pokračovat svoji CFA chartu hned, budete i nadále absolvovat s cennou magisterským a investice do hloubky a finanční know-how potřebné důvěru investičních profesionálů. Ročníkovou práci na reálném světě založeném Místo toho se zaměřuje výhradně na teorii, on-line Master of Investment Management a finanční analýzy nabízí praktického lékaře orientovaný pohled na finance a investice. Celoroční práce se každý rok upravují tak, aby odrážely rychle se měnícím světě financí a investic. Oblasti studia zahrnují: - Mezinárodní obchod a alternativní investice - finanční účetní postupy a jejich důsledky - metody rizika cenných papírů a vrátit analýza - etika a profesní normy [-]

Magistr V řízení Obce: Enterprise 2.0 A Sociální Sítě

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 750 hodin October 2017 Španělsko Barcelona

Mistr v řízení Společenství: Enterprise 2.0 a sociální sítě si klade za cíl vyškolit odborníky v oblasti strategického plánování a řízení sociálních sítí a integraci kultury 2.0 a sociálních médií v organizacích s cílem rozvíjet nová společnost. [+]

Rostoucí profesionalizace profilu komunitní manažer vyžaduje hluboké digitální dovednosti a školení potřebné k úspěšně provést jednu z povolání, většina z nich byly vyvinuty v posledních letech technické dovednosti. Mistr v řízení Společenství: Enterprise 2.0 a sociální sítě si klade za cíl vyškolit odborníky v oblasti strategického plánování a řízení sociálních sítí a integraci kultury 2.0 a sociálních médií v organizacích s cílem rozvíjet nová společnost. Master in Management Společenství připravuje, aby se stal skutečným specialistou na plánování, projektování, realizaci a rozvoji strategických a taktických plánů pro použití a obchodní využití virtuálních komunit a sociálních sítí v Enterprise 2.0 a vámi dává pokročilé technické dovednosti potřebné k výkonu této profese. Co se budu učit? Tato nová profese je strategickým funkce, která je integrována plošně v organizaci, poskytovat nové aplikace oblastí: Reklama, Marketing, Komunikace, Public Relations, lidské zdroje, inovace, znalostní management, CSR, vedení, finance, prodeje, Zákaznický servis, atd. Po ukončení Master in Management Společenství: Enterprise 2.0 a sociální sítě vám bude dokonale schopen: Chápat význam je přítomen v síti Být připraven přistát v éře 2.0 Prohloubení sociálních médií jako konkurenční výhoda Rozvíjet využití sociálních médií zprostředkovat pozitivní obchodní image: digitální pověst Identifikovat nejlepší využití a postupy v sociálních sítí a Web 2.0 Implementovat významných společenských webových aplikací ve firmě Jak co nejlépe využít nástroje a zdroje sociálního a nových médií Správa znalostí v prostředí sociálního učení Share a získat znalosti v EA a PLE Práce na vytvoření postu manažera Společenství: funkce a stávající profily Zmapovat strategii 2.0 společnosti jako sociální ekosystém Používání sociálních sítí a sítí prodat svůj produkt a získat kontakty Pro koho se to týká? Profil manažera Společenství je velmi specializovaný protože vyžaduje řadu dovedností a schopností, že strategický profesionální pro organizaci století XXI dělají. Tento profesionální stala základním postavou ve firmách, které se rozhodly pro dialog s jeho vládou a vedení maximalizovat svůj zisk 2.0. Proto tento trénink může být prodloužena odborníků, jako jsou: Odborníci v managementu, marketingu, komunikace, žurnalistiky, public relations, lidských zdrojů a vzdělávání, kteří chtějí vést cesta organizací web 2.0. absolventi vysokých škol, kteří se chtějí specializovat na plánování, strategii a správu sociálních sítí integrovat jako jednotící strategický prvek v organizaci, ve kterém pracují. Podnikatelé, kteří chtějí řídit své podnikání prizmatem Web 2.0, rozšířit svou přítomnost v síti a získat značné konkurenční výhody. osnovy Struktura a materiály Master in Management Společenství: Enterprise 2.0 a sociální sítě je organizována takto: 1. Obchodní a Organization Module 2.0 Web 2.0. Základy, vývoj a trendy. Co je organizace 2.0? nová média. komunikační revoluce řízení znalostí Formulace plánu zlepšování organizace Budování komunity. Společenství znalostí, vzdělávání a praxe Vedení komunity. Techniky revitalizace komunit Produktivita nástroje, GTD a modely řízení pracovních týmů. organizace skrumáž Modul 2. Strategie Plánování a sociální média sociální sítě a komunitní řízení Budování a udržování sociální sítě Kampaní a sociální mediální strategie Reklama v sociálních sítích obsah viralization Příležitosti a výzvy v souvislosti s prováděním sociálních médií Vývoj strategického plánu. Analýza organizace a transformace Definování marketingové strategie. Integrace prostorů 2.0, mix sociálních médií Sociální audit média Sociální média marketingový plán Modul 3. Nástroje pro komunitní manažer Vytvoření blogu. Jejich role v obchodní strategie a sociální média Obsah monitorovací nástroje pro sociální sítě Wiki. budova kolaborativní Desktop 2.0. virtuální desktopy Obsah Curation. Řízení a hodnotu tvorba webového obsahu Modulu 4. Sociální média pro B2B Odborné sociální sítě Úvod do sítí Druhy sítí a sítí metodou profesionální Networking Modul 5. Úvod do Analytics Úvod do webové analytiky Google Analytics Analýza a optimalizace web 6. Brand Management Module Branding, osobní branding. Sociální média budovat image Digitální identity. Stavba a řízení digitální identity Digitální pověst. krizového řízení Modul 7. atrakce Marketing a Marketing Blog Prodávat na sociálních sítích a sociálních reklam příchozí marketing Content marketing Značkové obsah a storytelling Analýza obsahu Generovat obsah. Povýšen obsah, značka žurnalistika a newsjacking Sociální e-Commerce 8. Marketing Search modul Úvod do vyhledávání klíčových slov a marketingový průzkum Google AdWords a Google Display SEO na straně SEO off stránky. sociální budování zpětných odkazů SEO audit a hlavní nástroje Psaní techniky pro správce komunity Modul 9. Sociální sítě Profesionální využití Twitteru Insight Twitter profesionální využití Facebooku Řídicí panely pro Facebook Facebook a Twitter Inzeráty Pinterest, Instagram a další sociální sítě Video marketing. YouTube Modul 10. Trendy Coolhunting tvůrčí psaní otevřené inovace mobilní marketing růst hacking gamifikace Mistr Závěrečný projekt [-]

MSc V Oblasti řízení Rizik

EALDE BUSINESS SCHOOL
Online forma Kombinované 12 měsíců November 2017 Španělsko Madrid

Mistr v řízení rizik EALDE zamýšlel zprostředkovat průřezovou vizi pro všechny společnosti, takže zajišťujeme přehled o aktivitě na ovládací prvky s větší odpovědností. [+]

. Mistr v oblasti řízení rizik Mistr v řízení rizik EALDE zamýšlel zprostředkovat průřezovou vizi pro všechny společnosti, takže zajišťujeme přehled o aktivitě na ovládací prvky s větší odpovědností. Přístup k otázkám, které se budeme snažit zaměřovat na podporu znalosti ze základů každé z činností integrovaného řízení rizik a pojištění, což umožňuje i podporována komunikace mezi jednotlivými oblastmi nebo útvary společnosti, zatímco kráčíme dále prohloubit v každém aspektu dokonalé znalosti každý odpovědný za své specifické odborné způsobilosti. Mistr poskytuje vizi řízení a technické a obchodní účastníků, což jim umožňuje, aby se zvýšila jejich konkurenceschopnost, zvyšuje duševní kapitál jednotlivců a tudíž podnikům tím, že zlepší kvalitu svých služeb a loajalitu svých zákazníků a přilákání nových, prostřednictvím specializovaných školení a kvality. To navrhla program s cílem řídit, kontrolovat a snižovat dopady, pravděpodobnost a důsledky rizik, která mohou mít vliv na entity. Technických podkladů používaných v hlavním plánem rozvoje účinného provádění řízení rizik v subjekty jsou založeny na nejnovějších platných předpisů týkajících se řízení rizik: COSO REPORT: 14. května 2013 Výbor sponzorských organizací Treadway Komise (COSO) vydala aktualizovanou verzi své vnitřní kontroly - Integrovaný rámec. To poskytuje přehled o vylepšeních v rámci roku 2013, na základě posouzení úvah o instituce, které používají Rám z roku 1992 v souladu s ustanovením § 404 zákona Sarbanes-Oxley z roku 2002 (SOX), a informace o jak provést přechod od roku 1992 na základě rámcové úmluvy z roku 2013, včetně dopadu na další související dokumenty Coso. ORSA: Efektivní 1.1.2014, požadavek, aby pojišťovny a zajišťovny provést analýzu a interní evaluace rizik a solventnosti, rámováno v rámci zásad procesu ORSA (vlastní riziko a set Solvency Assessment ), který popíše 24 potenciální interní pokyny týkající se posuzování rizik, které shrnují očekávání dané EIOPA (Evropský pojišťovnictví a zaměstnanecké penzijní úřadu). NORMA ISO 31000-2009 (Risk management jako nedílná součást řízení podniku) zveřejněné v listopadu 2009, kde se shromažďují zásady a pokyny na tratích pro řízení rizik, kterým čelíme důležitý krok pro každá společnost učinit efektivní řízení rizik, která je vystavena prostřednictvím identifikace, analýza a posouzení rizik. NORMA ISO 31010-2009 (risk management. Posouzení rizik techniky). Je to standardní podpora ISO 31000 - řízení rizik. Zásady a pokyny, a obsahuje pokyny pro výběr a použití systematických metod pro posouzení rizik. 2013 Guide Implementace a sladění řízení rizik společnosti v rámci ISO31000: Dne 15. října 2013 technické zprávě ISO / TR 31004 byla zveřejněna. Mezinárodní norma ISO 31000 vysvětluje, jak efektivně řídit rizika, od zaměření na generické a systematické provádění, ale potřeboval vědět, kroky k integraci procesů řízení rizik obchodních organizací, které jsou platné po dobu jakákoli organizace, nezávislá na činnosti prováděné, odvětví, do níž náleží, mají zaměstnanci, atd. Vedle těchto základních předmětů v procesu provádění komplexní řízení rizika, podrobnou analýzu činnosti podniků přímo spojených s ní a snaží se prohloubit manažerské a technické dovednosti potřebné pro dokonalost je poskytována v pojištění podnikání. Tento program usiluje o zlepšení modelu vaší organizace, spojené s klíčovými obchodními procesy znalostí, řízení, kontroly a sledování (dohledu) rizik spojených v pojišťovnictví, která byla identifikována a měřený napříč organizací efektivně využívány dostupné zdroje, a proto optimalizaci nákladů, stabilitu výsledků a volatility hodnoty akce a reakce na potřeby jejích akcionářů nebo zúčastněných stran ve společnosti. To vše ve strategické a transparentní vize, která motivuje a vzrušuje učení prostřednictvím přístupu, který zahrnuje reálnou možnost mít touhu a radost z dostat něco, spojený s předchozích odvozenou z osobní angažovanosti vůči společnosti a společnost. Studenti získají teoretickou i praktickou přípravu, která jim umožňuje dosáhnout znalosti a provádění s cílem určit tyto znalosti v nejlepším možným způsobem. CÍLE Pro dobré řízení rizik společnosti, je třeba řešit čtyři hlavní fáze: identifikace, hodnocení, reakce a sledování. Je to ve fázi identifikace rizik, kde se kromě hrozeb, odhalování obchodních příležitostí pro společnost. Příležitosti ve velmi přesné analýzy by mohly být skryta za hrozeb. Lze konstatovat, že jak řízení rizik jako adekvátní systém vnitřní kontroly přispívají k dosažení obchodních cílů. Efektivní řízení rizik ve firmách všech velikostí nebo činnosti, umožní čelit vnitřních i vnějších faktorů, které vytvářejí nejistotu: S vědomím, že je třeba identifikovat a posoudit rizika ve všech oblastech společnosti Identifikovat příležitosti, silné a slabé stránky a hrozby V souladu s právními a regulačními standardy vyžadované Zlepšit prezentaci finančních výkazů Budování důvěry a transparentnosti mezi všemi zaměstnanci firmy Zavést výchozí bod pro rozhodování Znát vnitřních a vnějších kontrol Přidělily potřebné prostředky pro řešení rizika Zlepšit účinnost a efektivitu provozu Ovládání výhody zdraví, bezpečnost práce, životní prostředí ... Zlepšit prevenci a likvidaci pojistných událostí a minimalizaci ztrát Zlepšit školení pro celou organizaci Povzbudit proaktivní správu a etiku podnikání K dosažení těchto výsledků, budeme diskutovat průběh ISO 31000: 2009, zpráva COSO III analýze obě zásady a pokyny pro efektivní řízení rizik, které mohou být použity subjekty v rámci zásad správné Corporate Governance vyžadovat zřízení řízení rizik, která umožňuje rozhodování v této oblasti. Také budeme diskutovat požadavek, aby subjekty provádět interní analýzu a posouzení rizik a solventnosti prostřednictvím praktického uplatnění v integrovaných subjektů řízení rizik. Řídící a kontrolní systém musí obsahovat alespoň transparentní a odpovídající organizační strukturu s jasným rozdělením a náležitého oddělení funkcí a účinné s cílem zajistit předávání informací podnětem k provádění pravidelných systému vnitřní kontroly. Vypracovat účinný systém řízení rizik zahrnující strategie, procesy a postupy potřebné pro identifikaci, měření, sledování zpráv, řízení a oznamování, průběžně rizik na jedince a agregátní úrovni, jsou nebo by mohly být vystaveny, a jejich vzájemných závislostí. V průběhu strukturu pro návrh a vyhodnocení účinnosti vnitřního kontrolního systému až 17 principů bude vytvořen k popisu složek vnitřní kontroly relevantní pro všechny subjekty, rozvíjet představy o posouzení rizik tolerance inherentní rizika riziko, ošetření rizik a souvislost mezi činností a kontroly posuzování rizik. Také budeme diskutovat koncepci rizika podvodu při posuzování rizika pro dosažení cílů organizace. Je můj program? Program je zaměřen na každého, kdo chce udělat kariéru v oblasti managementu a řízení rizik (risk managementu). Je určen pro profesionály, kteří se věnují poradenství v oblasti řízení rizik a pojištění kupujících pojištění a jiné služby, aby veřejné a soukromé společnosti, které chtějí prohloubit své znalosti a dovednosti v této disciplíně, a ty, kteří hledají vývoj směrem k postavě režiséra rizikům. V tomto smyslu je zaměřen na lidi, kteří pracují nebo chtějí pracovat v: Pojišťovny. Pojišťovací makléřské firmy. Společnosti, které pronájem bezpečné. veřejná správa. Poradenské firmy a veřejné správy. Je to dobrá příležitost pro vysokoškoláky a čerstvým absolventům, kteří chtějí pracovat: V odděleních finančních společností a pojištění související se správou pojištění a zajištění. Jako Management Consultants rizik v mezinárodních poradenských společností. As rizikoví manažeři pojišťoven oddělení velkých firem či státní správy. Kurz je vhodný i pro ty odborníky příbuzných oborů, kteří si chtějí rozšířit znalosti a důsledky řízení rizik v oblastech jejich odborné kvalifikace, získávají nové nástroje a přidat nové možnosti pro vaši kariéru. V této souvislosti se doporučuje, aby: Auditoři, účetní a poradci veřejné správy. Projektoví manažeři a manažeři změn. Pojistiteli, tvrdí manažerů. Pojišťovací poradci. Profesionálové a konzultanti bezpečnosti, zdraví a životního prostředí. právní poradci a advokáti. Bankovní a finanční profesionálové. Inženýrů. Odborníci veřejné správy, státní, regionální a místní. Struktura a obsah Obecná struktura systému Představení CÍLE Řídící výbor Zmasilost komplexní riziko Konformace rizikové specialisté Definice plánu vyvinout Riziko konstrukce jednotka CÍLE organizační struktura Kultura a chuť k riziku Manuály a zprávy Vypracování rizik příručce Zásad a postupů manuály interní školení analýza rizik Řízení rizik design systému Stanovení metodik a postupů pro identifikaci rizik Stanovení metodik a postupů pro posuzování rizik Stanovení metodik a postupů pro stanovení přijatelných mezích a přijaté strategie řízení rizik Stanovení metodik a postupů, které mají strukturu databáze a systém vykazování Stanovení metodik a postupů pro zpětné vazby Identifikační prvky Přirozené a zbytkové riziko měření rizik Integrace reakce rizika Typy kontrolních činností Kategorie preventivní a detektivní kontrol Zásady a postupy pro řízení rizik Základní ovládání od firmy Politiky přijímání rizik a plány auditu Kontroly a auditu úroveň rizika expozice a funkce interního auditu a jeho vztah k systému hodnocení a řízení rizik přijímání politických rizik, maximální limity koncentrace od podnikání, zákazníků, cílových skupin, zeměpisné rozšíření a dalšími příslušnými limity reakce riziko administrativní, zapne riskování a vnitřní kontroly nad rizikové expozice Rizikové mapy pro podnikatelské činnosti Struktura mapě rizik riziko Matrix Posouzení rizik Matrix Vnitřní kontrola matrix Informační management Systémy formální a neformální informace outsourcované služby Závěrečná zpráva velký případ, jako projekt, student přebírá Master. Metodologie Master je vyvinut s použitím metodiky činnosti kvantifikaci rizik pro statistických a pojistně matematických metod uznávaných technickou hodnotu, aplikovaných na historických databází. Master je neobyčejně praktický a na základě odborné praxe. Metodika je zaměřena na dokumentaci nezbytné pro pochopení účinného řízení rizik doplněné o případových studií a řízena studenty vytvářet vlastní řízení rizik soubory nástroje. Velitel zahrnuje přímé a individuální komunikaci s programový ředitel zachovat důvěrnost údajů poskytovaných pro rozvoj práce během Masters. Jak budu hodnotit? Vyhodnocení probíhá prostřednictvím rozvoje intervencí ve třídě (fórum): jejich počet, kvalita výstavy, logické atributy, schopnost přesvědčit, úcta k jiným názorům a využívání externích zásahů. písemné testy a aktuální praktické činnosti doplňují prvky pro posouzení schopnosti každého účastníka a vnést prvky zlepšení. Použití master je posuzována v průběhu programu stále: Noviny dotazníky teoretické části. Prezentace případových studií. Aktivní účast. Účastník bude muset učinit finální celkovou hodnotící zprávu. Má po celou dobu podporované týmem učitelů se specializací na každém z ošetřených materiálů. Jak dlouho je mistr? Mistr v řízení rizik EALDE trvá dvanáct měsíců, s pružnými hodin. Potřebují asi 10 hodin pracovní týden. Přijímací řízení Osoby, které mají zájem v magisterském studijním programu v EALDE musí učinit proces výběru a přijímání. To vyžaduje poskytnutí této dokumentaci: studijní výsledky a fotokopie titulů. Motivační dopis na Master. Fotokopie občanského průkazu nebo cestovního pasu. Pas velikost fotografie ve formátu jpg. Další dokumenty, které žadatel přeje , aby zahrnout s cílem poskytnout úplnější informace: Kurzy a semináře, jazykové úrovni certifikáty, atd. Žádosti jsou posuzovány podle našich přijímací komisi, která vypracuje seznam osob, které projdou do další fáze, rozhovor s členem představenstva EALDE. Pak komunikuje s rozhodnutím výboru. V případě, příznivé budou vedeni k procesu registrace. Granty a dotace EALDE rodí s účelem řízení podniku školení postgraduální bez hospodářské zdroje představovat nepřekonatelnou překážkou přístupné. Tak společenský charakter podporuje EALDE Business School poskytnout potřebnou pomoc těm, kteří nemají dostatečné prostředky na zaplacení Master a prokázaly dovednosti a zájem o provádění programu. K tomuto účelu stipendia na základě zásluh a potřebou žadatele jsou poskytovány. Počet stipendií je omezen v závislosti na zemi původu a na celkovém počtu stipendií a grantů jsou k dispozici. Grant může pokrýt 40% celkových nákladů na program. EALDE také umožňuje provádění plateb svých programů nepatrně. Chcete-li požádat o stipendium, zaškrtněte příslušné políčko na formuláři žádosti. Doporučujeme, abyste nás kontaktovat, aby vás v procesu žádosti o grant (becas@ealde.edu.es). [-]

Mastère PROFESSIONNEL SDS Vedení De Projets Culturels

ESMAC : École Supérieure des Métiers des Arts appliqués et de la Culture
Online forma Kombinované 2 let Přihlašování započato Libanon Libanon Online Senegal Senegal Online Francouzská Polynésie Francouzsky Polynésie Online Francouzská Guyana Francouzská Guyana Online Pobřeží slonoviny Cote d'Ivoire Online Francie Francie Online Réunion Reunion Online Martinik Martinique Online Belgie Belgie Online Mauricius Mauritius Online Guadeloupe (Fr.) Guadeloupe Online Švýcarsko Švýcarsko Online Demokratická republika Kongo Konžské demokratické republiky (Zair) Online Maroko Maroko Online Lucembursko Luxembourg Online Kongo Kongo ROC (Brazzaville) Online Tunisko Tunisko Online Kanada Kanada Online Niger Niger Online Alžírsko Alžírsko Online + 38 více

Le MASTERE PROFESSIONNEL SDS® MANAGEMENT DE PROJETS CULTURELS est un diplôme européen Délivré par l'INSHED. La formace Permet d'être professionnellement opérationnel Dès le debut de votre carrière et de bénéficier d'une bonne employabilité, au-delà même de votre pays d'origine. [+]

FORMACE Tvorba Suivre sa en e-learning Gérer un projet culturel dans sa globalité Manažer une équipe Envisager et les saisir réalités économiques et les enjeux de la fonction managériale Gérer des projets dans une approche globale et intégrée Renforcer syn niveau d'anglais nalít un využití Professionnel efficace. Elaborer et concevoir un projet perenne. ÉBOUCHÉS PROFESSIONNELS Le MASTERE PROFESSIONNEL SDS® MANAGEMENT DE PROJETS CULTURELS est un diplôme européen Délivré par l'INSHED. La formace Permet d'être professionnellement opérationnel Dès le debut de votre carrière et de bénéficier d'une bonne employabilité, au-delà même de votre pays d'origine. Taux DE RÉUSSITE Taux de réussite 100% aux sessions d'examen d'octobre 2015 Vstupné Pour amorcer VOTRE projet de formace, rien de navíc jednoduchý, il vous suffit de la telecharger Prezentace détaillée de la formace qui vous Interesse. Partir de ce moment-là: Nous vous accompagnons dans votre reflexe, Nous réfléchissons avec vous sur l'adéquation de votre parcours avec la formace choisie, Nous validons avec vous tous les aspekty Pratiques (stadium, examens, emploi, střídání ...), Nous vous conseillons également sur les differents financements possibles, Et bien Sur, nos conseils, comme la cena en poplatku de votre dokumentace, sont gracieux. [-]

Online Magistr V řízení Logistiky

Fraunhofer Academy
Online forma Kombinované October 2017 Německo Mnichov

Řada obchodních požadavků pro logistické manažery je pestrá a rozsáhlá: To sahá od dobře-založené znalosti při skladování, dopravní a manipulační technika, automatizace a identifikační technologie na obchodní a právních znalostí klíčových dovedností, jako je řízení projektů, přístupu k zákazníkům, vedení a interkulturní komunikace. [+]

. Řada obchodních požadavků pro logistické manažery je pestrá a rozsáhlá: To sahá od dobře-založené znalosti při skladování, dopravní a manipulační technika, automatizace a identifikační technologie na obchodní a právních znalostí klíčových dovedností, jako je řízení projektů, přístupu k zákazníkům, vedení a interkulturní komunikace. Cílová Skupina Magisterský titul na univerzitě ve Stuttgartu a Fraunhoferova akademie nabízí mladým profesionálům uvnitř a -einsteigern a budoucí lídry v oblasti logistiky komplexní školení ve všech tematických oblastí řízení logistiky. Tento obsah, struktura a služby studií jsou speciálně přizpůsobeny potřebám profesionály, což umožňuje logistický studii bez odborné přerušení. Studijní obsah Celkem 25 modulů (rozdělen do povinných modulů, specializace moduly a specializace moduly) s velkých společností v oboru Business Administration a právo, logistika, logistika management a klíčové dovednosti, jako je sociální a metodologických dovedností také přiřazení jednotlivých modulů možného s certifikátem. Study Organization On-line samoučící fáze (80%) a fáze přítomnosti (20%) Požadavky na přijetí vysokoškolské vzdělání v ingeneurswissenschaftlichen / obchodní oblasti a min. jeden rok praxe Dodatečné Informace ASIIN akreditace; OAQ sys Obsah programu Value Stream orientované výroby a pořádek plánování Mistr Online Logistics Management, Fraunhofer Institute for Industrial Engineering IAO a University of Stuttgart nabízejí studium, která zvyšuje všechny příslušné výzvy budoucího řízení logistiky. Mistr připravuje studenty na manažerských pozicích v oblasti logistiky, a umožňuje jim činit informovaná rozhodnutí kariéry samostatně a kompetentně a vyhodnocovat pracovní příslušná opatření. V průběhu 25 moduly programu logistiky kombinuje technické a provozní prvky a končí s mezinárodně uznávaného akademického titulu "Master of Business a inženýrství v Logistics Management (MBE)". Vzdělávací obsah zaměřen na požadavky trhu práce a poskytovat odborné znalosti v oblasti logistiky plánování, obchodní administrativa a práva, manipulaci s materiály a materiálových toků strojírenských odvětvích, jakož i sociální a metodologických dovedností. Přiřazení jednotlivých modulů je možné. Zde studenti obdrží certifikát po úspěšném absolvování modulu. Předpoklady Der Mistr Online logistické řízení zaměřený na zaměstnance a manažery v oblasti logistiky s nadprůměrným prvním vysokoškolským vzděláním (ve strojírenství nebo obchodní administrativa) a příslušnou odbornou praxi v délce nejméně jednoho roku. Koncepce jako pracovní studenty činí míra řízení logistiky proveditelné: Bez přerušení něčí kariéry, studenti mohou kvalifikovat při práci. Tyto společnosti nemají, aby se vzdali svých odborníků v době vývoje. [-]

JSM: Compliance A řízení Rizik

Thomas Jefferson School of Law
Online forma Denní studium Kombinované 1 rok September 2017 Spojené státy americké San Diego + 1 více

Studenti se seznámí s finanční dodržování finančních institucí, a také zmírnění rizika. S rostoucí nařízení vlády v této oblasti, to je vinařská oblast zaměstnanosti a zralé čas získat znalosti v aréně. [+]

JSM: Compliance a řízení rizik Thomas Jefferson škola zákona nabídl dodržování předpisů a řízení rizik, non-advokátů od roku 2009, a je lídrem v oboru. Studenti budou vydělávat titul v oboru mezinárodního zdanění a finanční služby se zaměřením na splnění požadavků a řízení rizik. Pro více informací, bude e-mail graduateprogramadmissions@tjsl.edu~~number=plural Studenti se seznámí s finančním plnění finančních institucí, a také zmírnění rizika. S rostoucí nařízení vlády v této oblasti, to je vinařská oblast zaměstnanosti a zralé čas získat znalosti v aréně. Program je nabízen zcela on-line, a může být dokončena v roce při práci na plný úvazek. Neexistuje žádný požadavek pobytu. Jsou k dispozici pro oprávněným studentům možnosti finanční pomoc. Tam jsou skalnaté přijetí, s 6 začátek se datuje rokem. Pro více informací, e-mail graduateadmissions@tjsl.edu [-]

Master Módy A Luxusní Vedení

LISAA Paris
Online forma Kombinované 1 - 2 let September 2017 Francie Paris

Tento kurz připravuje studenty, aby se stal odborníky v oblasti módy a luxusního vedení. Budou objevovat celou škálu mezinárodního módního průmyslu, od vytvoření kolekce na organizaci podniku. [+]

. Tento kurz připravuje studenty, aby se stal odborníky v oblasti módy a luxusního vedení. Budou objevovat celou škálu mezinárodního módního průmyslu, od vytvoření kolekce na organizaci podniku. E-learningový kurz Studenti sledovat průběh prostřednictvím distančního vzdělávání, na vyhrazené e-learningové platformy, a přijít ke splnění pedagogických pracovníků každý rok během dvou týdenních seminářů pod vedením odborníků v oblasti módy a luxusního marketingu a managementu. MASTER-rovnocennou kvalifikaci Kurz v módě a luxusním řízení probíhá po dobu dvou let a je zaměřen na studenty s kvalifikací bakalářské úrovni. Díky pedagogických pracovníků složená z uznávaných odborníků v módním průmyslu a četné partnerství s prestižními společnostmi, tento kurz je široce uznávaný. Studijní praxe průběhu Vzhledem k tomu, Výuka probíhá prostřednictvím dálkového studia mohou studenti využít ve svém volném čase provedením pracovních stáží ve společnostech. Mnoho studentů najít příležitosti ve velkých luxusních domech (Dior, Balenciaga, Ralph Lauren), obchodních domů (Galeries Lafayette) nebo specializovaným agenturám. Kromě toho LISAA doprovází studenty v jejich práci umístění výzkumu poskytnutím přístupu k databázi seznam více než 1000 zaměstnání a pracovní stáž nabízí ročně. Výhody Course E-learningové kurzy na vyhrazené platformě, učil profesionály Vzdálenost výukový kurz, který umožňuje každému studentovi definovat jejich vlastní pracovní rytmus a přizpůsobit ho kolem svých profesních omezení při současném respektování rámec a priority kurzu Profesionálně orientovaná kurz v reálném případových studií, seminářů a odborných stáží v partnerských firem v sektoru luxusního zboží Třídy průběžně aktualizován s aktuální novinky z oboru a vývoje, aby bylo možné sledovat trendy na trhu co nejpřesněji Individuální studentské doprovod pro stavbu svého odborného projektu Vazby mezi různými obory, aby pro studenty k pochopení komplementární povahu skillsets Kariéra Mezinárodní kupující manažer Kategorie marketingový ředitel Chief značka důstojník Produktový manažer Móda a luxusní výrobky manažer správce Collection Retail manager Rozvoj a strategie manažer Marketingový manažer manager merchandising Sourcing specialista / manager Vizuální obchodník Vstupní požadavky a Aplikace Tento kurz je určen pro různé studentské profilů k dispozici (právníci, jazykových odborníků, obchodní studenty, psychology a sociology ...). Kandidáti musí mít bakalářský titul (bakalář). Studenti, kteří absolvovali od BTS (francouzského národního diplomu) musí mít pracovní zkušenosti. Poplatky Francouzské a EU Obyvatelé: French Program: 4 890 € / rok - English program: 5890 Kč / rok Obyvatelé zemí mimo EU francouzský program: 4 890 € / rok - English program: 5890 Kč / rok [-]

Magistr V řízení Podniku Dobití

Universal Business Academy
Online forma 4 - 6 měsíců Přihlašování započato Malajsie Johor Bahru

Doplňte svou aktuální kvalifikace pro MBA vydaným University of Northampton. Náš on-line vzdělávací platforma nabízí multiplatformní dostupnost. Proto přináší kurz přímo na váš chytrý telefon, tablet, notebook nebo desktop a studenti si mohou vybrat ke studiu kdykoliv nebo kdekoliv dávají přednost. [+]

Studie trvání: 4 - 6 měsíců Náš on-line vzdělávací platforma nabízí multiplatformní dostupnost. Proto přináší kurz přímo na váš chytrý telefon, tablet, notebook nebo desktop a studenti si mohou vybrat ke studiu kdykoliv nebo kdekoliv dávají přednost. Moduly v Master in Business Management programu Top Up: Cíle Modul: Kritické problémy v podnikání (10 kreditů) Modul se zaměřuje na rozvoj vzdělávání v následujícími způsoby: Rozvíjet kritické chápání tematického charakteru studie organizací a podnikatelského prostředí. Aby účastníci kriticky zhodnotit úkoly a odpovědnosti vedoucích pracovníků z integračního hlediska; zavedením současných i všudypřítomné otázky. Modul Cíle: Business Research Project (50 kreditů). Modul si klade za cíl umožnit studentovi následujícími způsoby: Chcete-li usnadnit rozvoj moderního a nezávislého pracovní úrovni a kritický problém řešit dovednosti ve velmi nestrukturovaných rámce. Účastníci budou požádáni, aby definovat jak obchodní problém a vybrat nejvhodnější zdroje dat. To bude zahrnovat rozvoj zhodnocením případové studie techniky jako prostředku pro pochopení manažerských problémů a otázek. Zejména účastníci by měli být schopni porozumět zdarma povahu různých výzkumných přístupů a metodologií a hodnotu triangulace ve výzkumném designu. Rozvíjet účastníků znalosti a dovednosti s, rozsah řízení výzkumných metodik, včetně kvantitativních a kvalitativních zásahů, včetně sběru dat, syntézu, analýzu a poradenské dovednosti podél schopností ve zprávě psaní. Modul si klade za cíl nejen k rozvoji akademické styl psaní, ale také umožní účastníkům kultivovat profesionální firemní styl. [-]

Studia V Institucionálním A řízení školství

ABMS The Open University Of Switzerland
Online forma Denní studium Kombinované 16 - 20 měsíců Přihlašování započato Švýcarsko Curych + 1 více

Na konci Master (MBA) v institucionální i pedagogické vedení studijním programu, absolventi kombinují teorii s praxí a zobrazí solidní znalosti ve vzdělávacím průmyslu. [+]

. Advance své zkušenosti na ABM Spojte se s žáky a vůdci, jako jste vy v našem internetovém magisterských programech. Ty půjdou tak daleko, jak vaše mysl vás jako magisterského studia na ABM. Pro profesionály Magisterské institucionální i pedagogické managementu (MBA) znamená další úroveň dosažení v každém akademickém oboru. Na konci Master (MBA) v institucionální i pedagogické vedení studijním programu, absolventi kombinují teorii s praxí a zobrazí solidní znalosti ve vzdělávacím průmyslu. Studenti jsou vybaveny užitečnými vzdělávací nástroje a teorie vstoupit na trh práce a přispívají efektivněji a účinněji, aby organizace v rámci vzdělávacího oboru. Tento mistr v institucionální i pedagogické řízení studijního programu se vyrábí a připravuje univerzitní režisér ve Švýcarsku, který pracoval ve 4 různých školách a univerzitách ve Švýcarsku po mnoho let. Tento program je navržen tak, aby studentům pomoci pochopit, jak spustit škole nebo vysoké škole, a jak se mohou stát budoucí lídrem v oblasti vzdělávání. Naše institucionální a vzdělávací management studijní program vás připraví na dnešní výzvy být vůdce a být schopni řešit problémy, které budou čelit v každé situaci. Naši absolventi se zlepší jejich schopnost porozumět a efektivně komunikovat se svými studenty a práci kolegu, myslet samostatně a pracovat v týmu prospívat v pracovních situacích. [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Podniku

Génesis Universidad
Online forma Denní studium Kombinované Přihlašování započato Mexiko Monterrey

S touto znalostí budete zlepšit své dovednosti při řešení konkrétních problémů oboru podnikání a získat dovednosti nezbytné pro použití metod a manažerských strategií, které umožňují růst společnosti s inovačních projektů, vedení a rozvoj různých veřejných a soukromých subjektů. [+]

Tyto kurzy jsou vyučovány 100% virtuálním režimu. Vysokoškolští studenti budou mít profesionálové schopná vstupu na trh práce s velkým úspěchem. S touto znalostí budete zlepšit své dovednosti při řešení konkrétních problémů oboru podnikání a získat dovednosti nezbytné pro použití metod a manažerských strategií, které umožňují růst společnosti s inovačních projektů, vedení a rozvoj různých veřejných a soukromých subjektů. Bytí Master in Business Managementu budete moci rozpoznat, rozvíjet a hodnotit se strategie senior manažerských a podílet se na řešení konkrétních problémů různých společností tím, že se klíčovým záznam pro každou organizaci, která chce, aby byli konkurenceschopní na národní i mezinárodní úrovni. TRVÁNÍ PROGRAMU 5 cyklů Jízdní řád: 24 sedminy Třídy start: 15. dni každého měsíce. Profil absolventa Absolventi Genesis, mohou hrát v profesích, jako jsou: Oblasti poradenství, vývoj a implementace strategie řízení ve veřejných a soukromých subjektů. Oblasti řízení obchodní činnosti, řízení, řízení organizací a veřejných a soukromých společností. Oddělení plánování lidských zdrojů a národními a mezinárodními organizacemi. Oddělení pro řízení podniku na místní, národní a mezinárodní veřejné a soukromé společnosti. [-]

Masters V Integrovaných Systémech řízení

Vértice Business School
Online forma Kombinované 12 měsíců Přihlašování započato Španělsko Madrid Málaga + 1 více

V současné době spotřebitelé poptávku produktů a služeb vyšší kvality, odpovědnosti k životnímu prostředí a povědomí o prevenci pracovních rizik. Stručně řečeno, to, co spotřebitelé požadují udržitelné organizace, aby byla zajištěna kvalita a tím i spokojenost zákazníků, při minimalizaci dopadů podnikatelské činnosti na životní prostředí, a přijmout příslušná opatření v boji proti průmyslové havárie. (17 ECTS) [+]

. V současné době spotřebitelé poptávku produktů a služeb vyšší kvality, odpovědnosti k životnímu prostředí a povědomí o prevenci pracovních rizik. Stručně řečeno, to, co spotřebitelé požadují udržitelné organizace, aby byla zajištěna kvalita a tím i spokojenost zákazníků, při minimalizaci dopadů podnikatelské činnosti na životní prostředí, a přijmout příslušná opatření v boji proti průmyslové havárie. Z praktického přístupu, učil odborníky s bohatými zkušenostmi a prestiže, vzdělávací program je zaměřen na získání dovedností, znalostí, dovedností a nástrojů, které profesionální potřebuje nasazovat a spravovat holisticky prevence rizik jedním sistemade, Kvalita a životní prostředí. Studenti v Master in integrovaného systému řízení Vertex Business School, rozšiřování jejich sítí s odborníky z jiných firem a zemí, a nakonec osvojení osobní diferenciaci, která usnadňuje zaměstnatelnosti a zlepšení jejich kariéry. CÍLE Vlak vysoce kvalifikovaných profesionálů v Integral provádění a řízení prevence rizik sistemade, kvality a životního prostředí. Vyškolit studenty v identifikaci a posouzení deriváty rizikových profesních činností, pozice a pracovních zařízení z oblasti bezpečnosti, hygieny a ergonomie a aplikované sociální psychologie. Identifikovat a vyhodnocovat environmentální aspekty, kterým se stanoví opatření na kontrolu potenciální dopady. Poučte studenty v implementaci systému řízení kvality jako nástroj ke zlepšení fungování organizace a zvýšit spokojenost zákazníků Poučte žáky do přípravy, plánování a provádění auditů systémů řízení. Poskytnout studentům pokyny a interpersonální dovednosti a znalosti potřebné pro dobrou rozhodování a umožnit mu, aby řešení možných střetů v organizaci od profesionálního a etického hlediska. Metodologie Naše metodika ONROOM vytváří prostředí, aktivní, další, flexibilní a participativní učení virtuální kampus, s neustálou podporu a osobní následovat. Všestrannost vzdělávacích zdrojů připojených k přátelskost školního areálu, aby Vertex Business School, je nejlepší volbou pro vaši vzdělávání a profesního rozvoje. Naše metodické zdroje: Učitel instruktážní videa na různá témata Videokonference a Master Class s odborníky uznávané v dané oblasti. Příručky s obsahem jednotlivých předmětů Tematické diskuzní fóra Aktivity a Případové studie Online testy pro posuzování Mistr závěrečný projekt. Určeno A odborníky z různých stupňů, studenty, kteří chtějí získat technické dovednosti v oblasti integrovaných systémů řízení. Odpovědnost za zavedení systému managementu jakosti, životního prostředí a / nebo prevence pracovních rizik v podniku. Profesionálové a technici zúčastněné na řízení kvality, řízení environmentálních aspektů a / nebo identifikace, prevence a hodnocení rizik vyplývajících z aktivit, pozice a pracovní zařízení. Odpovědnost za procesy, které provádějí nebo auditora / a. Kariérní vyhlídky Manažer kvality, bezpečnosti práce a životního prostředí v organizaci. Technická povolání prevence rizik, kvalita a životní prostředí. Konzultant pro návrh, zavedení a udržování kvality a životního prostředí, stejně jako integrovaných systémů řízení. Koordinátor systémů pro správu podniků integrované oblasti prevence rizik na pracovišti, kvalitu a životní prostředí. Auditor kvality, životního prostředí a bezpečnosti při práci, ať už interní nebo externí v poradenských firem nebo certifiká-. Technik v oblasti společenské odpovědnosti. Profesionální Subjekty Externí preventivních služeb. [-]

Magisterský Titul V Oboru Managementu A Kvality Certifikace

IMF Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12  Přihlašování započato Španělsko Madrid + 1 více

To Mistr vám umožní: [+]

To Mistr vám umožní: Používat techniky, nástroje a metody, které firmy v současné době potřebné v oblasti managementu a řízení jakosti. Znát UNE-EN ISO 9001-2000. Znát modelu EFQM. Rozvíjet řízení zdrojů. Plán a zahájit proces návrhu a vývoje výrobku. Rozvíjet výroby a poskytování služeb. Správa nákupy a jednání s dodavateli. Chcete-li auditovat systémy řízení kvality, UNE-EN ISO 19011: 2002. Oblast: Kvalita Zaměřené na: Odborníci a absolventi vysokých škol, kteří chtějí mít odborné znalosti o základy, implementace a správy systémů jakosti. [-]

Magistr V Oblasti Informačních Technologií - To MBA (100% On-line) Uoeld

Universidad Europea de Madrid (UEM)
Online forma Kombinované 9 měsíců October 2017 Španělsko Madrid

Magisterský titul v oboru integrovaného řízení informačních technologií na Universidad Europea 100% on-line Vás připravuje směru útvarů ICT ve všech typech podniků. [+]

. Magisterský titul v oboru integrovaného řízení informačních technologií na Universidad Europea 100% on-line Vás připravuje směru útvarů ICT ve všech typech podniků. Hlavními charakteristickými znaky tohoto Masters jsou: Excelence fakulty: expertní učitelé, zkušení a spojení s velkými společnostmi (Accenture, Indra, Telefónica a T-Systems mezi ostatními). Špičkový partner v dosažení rozvojových postupů a konečný projekt Masters: ACCENTURE / CORITEL. Jejich přítomnost v Eduniversal žebříčku na 38., v okruhu 200 Masters v západní Evropě v odvětví "Information Systems Management". 100% on-line, aniž by obličej zkoušky, která zajišťuje plnou kompatibilitu s profesionální činnosti. Pomáhá připravit PMP a ITIL certifikace, vysoce ceněný v tomto odvětví. Proč studovat Master v oblasti informačních technologií - IT MBA - 100% on-line na evropské univerzitě? Vysoká firemní střetnutí: díky obecné povaze učiva, který pomáhá definovat jeho multidisciplinární profil. Exkluzivita osnov: Unikátní v průmyslu a měřítko na trhu. Včetně výzkumu itineráře: jediný stupeň trhu, který zahrnuje výzkum itinerář, aby usnadnily přístup k doktorandů s výzkumem povolání. klášter: Spojují rozsáhlé zkušenosti ve výuce na vysokých školách, se silnými vazbami na obchodní sítě. Aktivní Koučování: pomocí sledování postupů a projektů. Proč studovat Evropské univerzity Vysoká míra zaměstnatelnosti: 95% našich studentů najít zaměstnání v prvním roce po ukončení studia ". To zaměstnatelnost se vyskytuje v polohách, jako je Maria Angeles Sanchez Ortega, ředitel středoevropského regionu IDOM. Široká paleta postupů: prostřednictvím dohod s více než 3.500 vedoucích firem ve svých odvětvích, jako je Acciona, Movistar, BMW Ibérica, Vodafone, Sony, oleje BP, Iveco Španělsku, Airbus Španělsku, Endesa, Ferrovial, Sacyr, atd Komplexní a mezinárodní vysokoškolské vzdělání orientované na profesní i osobní rozvoj studentů. Vysoce kvalifikovaný fakulty s rozšířenou výukou, profesní a výzkumné zkušenosti obohatit vzdělávání a odborné přípravy studenta. Členství v laureátem mezinárodních univerzit, světový lídr v oblasti vysokého školství, s více než milion studentů v 80 institucí z 28 zemí sítě. Tento školy Network Power svůj mezinárodní přítomnost, což usnadňuje cestu do zahraničí výměnné programy. " [-]

Vedení A Správa Master Franchise

European Open Business School
Online forma Denní studium Kombinované September 2017 Španělsko Madrid

Ředitelé a vedení kurzů Franchise "nejdůležitějšími cíli prohloubit studium franchisingu jako obchodní vzorce, identifikace klíčových funkcí tohoto dynamického operačního systému obchodního partnerství ... [+]

Mistr v řízení Franchise Ředitelé a vedení kurzů Franchise "nejdůležitějšími cíli prohloubit studium franchisingu jako obchodní vzorce, identifikace klíčových funkcí tohoto dynamického operačního systému obchodního partnerství. Poskytnout studentům znalosti potřebné pro tvorbu a řízení organizací zřízených v rámci těchto dohod. Optimalizace řízení franšízových řetězců s přídavkem kvalifikovaných manažerů a odborníků v provozu na těchto podnikatelských struktur. Poskytování živnostníky a podnikatele odpovídající odbornou, se kterým chcete rozvíjet své manažerské dovednosti v provádění a rozvoji franchisových řetězců. Přispívají k celkové VÝKON a zlepšování systému franšízových dohod v naší zemi. Metodologie ON LINE EUROPEAN BUSINESS SCHOOL OPEN vyvinula metodiku, podle kterého jsou učební cíle bylo dosaženo prostřednictvím interakce mezi studenty a učitele s využitím elektronických prostředků a přes použití různých nástrojů: programování individuální a skupinové práce, diskuse, besedy žít (chat) ... Jak rozvíjet Master: Ve virtuálním kampusu, který podporuje náš kurz, student si několik nástrojů, které vám umožní pohodlně rozvinout program: 1- Komunikační nástroje: Povolit obousměrnou komunikaci mezi studentem a lektorem studentů, jako jsou diskusní fóra, živé rozhovory (chaty), synchronní doučování ... 2- Nástroje pro studia: Tyto nástroje umožňují přístup k obsahu, aktivit a podpůrných dokumentů kurzu. Tyto nástroje jsou: Studijní materiály: PDF soubory se všemi obsahu jednotlivých modulů. Stejný obsah je odeslán v digitálním formátu. Praktická práce: každý modul obsahuje jednu nebo více případových studií, které budou hodnotit učitelé. Student obdrží známku a orientaci každého roku. Auto Recenze: Všechny moduly mají multiple choice dotazníků automatickou korekci tak, že studenti mohou vyzkoušet své znalosti a kdykoli. Praktické pro studenta rozvíjí dovednosti v oblasti rozlišením virtuálních lekcí ve třídě, ve které můžete komunikovat s učitelem a svými vrstevníky a vytvořit skutečně docházka na výuku, pouzdra 3- Další nástroje: Virtual Campus má jiné nástroje, které poskytují přístup k relevantním informacím, jako jsou zprávy, kalendář událostí a skóre. Plán 4: Každý student bude mít pracovní plán, který lze přizpůsobit jejich dostupnosti. To se datuje na začátek a konec každého modulu, dodacích lhůt a hodiny cvičení doporučené pro každý modul studia jsou uvedeny. Tímto způsobem si studenti mohou lépe organizovat svou práci a udržet vhodného tempa EXECUTIVE Tento režim je intenzivně využívána, informační technologie a komunikace, které lze překonat bariéry času a prostoru a nabízí vzdělávací model založený na personalizaci a doprovod studenta. Tento režim vám umožňuje využívat výhod školení v učebně a používáme metodiku založenou na studium a vývoj metody případových studií, které z praktického hlediska vás naučí, techniky efektivního řízení společnosti. Předmět Obecný management Franchise. Úvahy Franchise Development Úspěch Nařízení o povolení Provoz centrálního povolení Vytvoření franchisingové řetězce Finanční náležitosti povolení Manažerské dovednosti [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Technologií On-line

laSalle Barcelona Postgraduate
Online forma Denní studium September 2017 Španělsko Barcelona

Master in Management Technology trénuje profesionály Informační management a správu informačních technologií a spojů a dalších funkčních profilů, které chtějí rozšířit své manažerské schopnosti v těchto oblastech. [+]

. El Mistr v řízení informačních technologií profesionální způsob Směr a správa informačních technologií a spojů a dalších funkčních profilů, které chtějí rozšířit své manažerské schopnosti v těchto oblastech. Jak si zvýšit objem informací a zařízení do svého sdělení, poptávka po profesionály řídit toto pole pro firmy, a proto, že je třeba akademicky správně vytvořený. Tito odborníci schopni zvládnout tuto technologii v rámci obchodních kritérií jsou ty, v anglosaských zemích nazývají "tecnomanagers". Od svého vzniku ve spolupráci s významnými společnostmi v tomto odvětví v roce 1994, program se stal měřítkem univerzitní vyvíjí v rámci směru technologických projektů a řízení služeb. Profesoři vyučující MGTI mají bohaté profesní zkušenosti, stejně jako ve světě učení. MGTI propůjčuje vize metodiky projektového řízení praxe a cross použití ve všech odvětvích. Znalost jak se dělá veřejné prezentace Realizace projektu prostřednictvím skupinové práce Příprava uznáván a oceňován v tomto odvětví, jako je ITIL V3 nadace Úřadu vlády v certifikací ve Velké Británii, Project Management Professional (PMP) PMI v USA a certifikován na řízení podniku IT (CGEIT) ISACA v USA. Metodika použitá v tomto programu využívá potenciál on-line technologií, aby se přizpůsobily způsobu učení profesní profil: Struktura různých předmětů označil vzory provedení vzít různé koncepty a pečlivě sledována učitele. Všechny programové kurzy mají délku 3 týdny. Každý týden téma, které se skládá z různých relací vyvíjí. Ty obsahují prostředky (dokumenty, články, video lekce, ..) potřebných k řešení různých úkolů, že navrhovaná učitele a dostat se pochopit koncepty diskutovány. Na konci každého sezení má student zkoušku sebehodnocení kontrolovat pochopení pojmů vyvýšených. V metodice to povzbudí studenty, aby sdílet nápady a rozvíjet s cílem poskytnout různé úhly pohledu, které obohatí učení. Tyto akcie jsou prováděny medianteforos debatu. V průběhu týdne jsou vyrobeny dva videokonference s mentorem. V prvním pracovním týdnu (Home) vzniká a druhá je určena k řešení otázky a problémy (Dudáš). Co si připravit? Vyškolit odborníky v oblasti řízení a managementu informačních technologií a spojů a dalších funkčních profilech, kteří si chtějí rozšířit manažerské dovednosti v těchto oblastech Vlak studentů v řízení konkrétních projektů IT oddělení Představit studentům v konzultaci osvědčených postupů pro řízení služeb a správy IT. V současné době studenti, kteří absolvovali mistr držet klíčové řídící funkce v předních firem a organizací, a to jak u nás, tak v zahraničí. Pro koho se to týká? Vstupní profily: Odborníci v informačních a komunikačních technologií, s vysokoškolským vzděláním a / nebo zkušeností manažeři ICT Profesionálové a systémy analytici, mediální technici, account manažeři a další profesionály technologie profily Profesionálové, multimédia a komunikace ředitelé Company Vedoucí technických projektů Řízení a technologie Consultants, kteří chtějí rozšířit své odborné znalosti, ať už z hlediska dodavatelů a zákazníků Výstupní profily: Manažerské informační systémy Ředitel odboru informačních a komunikačních technologií Vedení Business Development Řízení technologických projektů strategický směr technologické vedení Řízení a / nebo služby Project [-]